REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pranešama, kad britų superautomobilių gamintojas „Aston Martin“ nusprendė mažinti ekstravagantiško penkių durų hečbeko „Rapid“ gamybos apimtis.

REKLAMA
REKLAMA

Britai ruošiasi sumažinti gamybos apimtis iki 25 automobilių į dieną, tai būtų maždaug 1250 „Rapid“ per metus. Britų leidinio „Autocar“ žurnalistai išvis girdėjo iš „Aston Martin“ vadovybės nutekėjusių gandų, kad reali gamyba gali būti ir dar mažesnė – apie 10 superautomobilių per dieną. Tuo tarpu 2010 metais, kai prasidėjo „Rapid“ gamyba, buvo planuojama per metus pagaminti bent 2000 automobilių.

REKLAMA

Tiesa, „Rapid“ gamybos linija jau buvo sustabdyta beveik visam mėnesiui. Gegužės mėnesį „Aston Martin“ tiesiog buvo išsiuntinėję laiškus detalių tiekėjams ir pranešė, kad mėnesį nereikės jokių detalių.

Ir dar viena detalė  - praėjusią savaitę britai pareiškė, kad kitais metais „Rapid“ gamybą perkels „Magna Steyr“ gamyklos Austrijos Graco mieste į savo fabriką Geidone. Tai reiškia, kad po dviejų metų „Aston Martin“ sulaužys aštuoniems metams pasirašytą sutartį, o kompensacija gali kainuoti 10 milijonų svarų.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuos žingsnius gana sunku paaiškinti. Tiesa, automobilių verslo analitikai puse lūpų užsimena, kad tai gali būti ne banalaus paklausos mažėjimo ženklas, o metodiški ir apgalvoti žingsniai, ruošiantis bendradarbiavimui su „Daimler“. Vokiečių „Daimler AG“ ir britų ikonos „Aston Martin“ investuotojai tyliai derėjosi dar praėjusių metų pabaigoje. Kaip pranešė „Financial Times“, kompanijų atstovai nagrinėjo bendradarbiavimo galimybę.

Šis bendradarbiavimas būtų naudingas abiems pusėms. „Daimler AG“ tikisi, kad britų patirtis gaminant aristokratiškus automobilius padės taisant prastus „Maybach“ reikalus. Dar žiemą laikraštis „Auto Zeitung“ teigė, kad britai vokiečiams jau parodė naujos kartos „Maybach“ projektą. Manoma, kad šis projektas dėl britų „know-how“ leistų sumažinti „Maybach“ kainą. Šiuo metu šaltiniai iš „Daimler“ tvirtina, kad koncernas vis dar neapsisprendžia, kokį  sprendimą pasirinkti. O tai būtų „Maybach“ markės likvidavimas, arba, naujas „biudžetinis“ modelis, kuris būtų kuriamas kartu „Aston Martin“. Tai turėtų paaiškėti iki liepos pradžios.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų