REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo pirmininko pavaduotoja įkliuvo Kaune

Pavasarėjant miestų gatvėse atsivėrė druskos, sniego tirpinimo reagentų ir vandens išgraužtos duobės. Į kurias papuola ne tik paprasti vairuotojai, bet ir aukšti pareigūnai.

REKLAMA
REKLAMA

Kaune juokaujama, kad dabar jo gatvėse asfalto mažiau nei duobių. Kasdien bent keli vairuotojai papuola į jų „spąstus“.

REKLAMA

Taip pirmadienio vakarą atsitiko ir Seimo pirmininko pavaduotojai Virginijai Baltraitienei. Pati vairuodama automobilį Tunelio gatvėje ji pataikė į didžiulę duobę ir pradaužė ratą. Skylė padangoje buvo tokia didelė, kad net kumštį buvo galima įkišti. Bėda dar buvo ir tai, kad naujame japoniškame V. Baltraitienės automobilyje nebuvo atsarginio rato – tik kompresorius pripūsti padangai, kad galėtum sugrįžti į garažą. Japonai gi nežino, kad Kaune tokios gatvės, jog padangos pradaužiamos nesutaisomai. Tad apie porą valandų moteris pralaukė, kol jai atvežė naują padangą. Per tą laiką pasirodė ir policininkai – jie užpildė įvykio vietos protokolą ir pasiūlė nuvažiuoti į kelių policiją, kur bus išduotas dokumentas draudimui.

REKLAMA
REKLAMA

Policijoje buvo ne ką maloniau. Nors tuo metu Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai ir nebuvo apkrauti darbu, niekas iš jų neskubėjo padėti į bėdą patekusiai vairuotojai. O kai ji paprašė rašiklio, budėtojas ištiesė tušinuką ir sarkastiškai ištarė: „Duodu blogiausią, nes bijau, kad pavogsi.“ Kodėl budėtojui Seimo narė pasirodė panaši į vagilę, neaišku, tačiau kai ji pildydama dokumentus parašė savo darbovietę ir pareigas, policininkai sujudo ir dokumentus kaipmat sutvarkė. Specialiai Eismo tarnybos viršininkui Alfonsui Tarasevičiui parašome, kad tai atsitiko pirmadienį, apie septintą vakaro – tegul viršininkas pamoko savo pavaldinius mandagumo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Na o Kaune važinėti kai kuriomis gatvėmis beveik neįmanoma. Mieste dirba kelios UAB „Kelių remonto grupės“ brigados, tačiau jų darbas – šuniui ant uodegos. Vos užlygina duobes, vos pripila skaldos – ją tuoj pat automobiliai išnešioja, o duobių kaip buvo, taip ir vėl atsiranda.

Toms duobėms taisyti miesto savivaldybė skyrė 80 000 litų. Savo tinklalapyje ji yra perspėjusi, kad itin atidūs vairuotojai turėtų būti važiuodami Tunelio gatve, Raudondvario plentu ir Neries krantine, bet naudos iš to, kaip ir iš tokio duobių taisymo – jokios. Pernai atlikti pagrindinių gatvių laboratoriniai bandymai atskleidė visai prastą padėtį. Kai kurių gatvių apatinis asfalto sluoksnis vietomis trupa, skaldos pagrindinis sluoksnis siekia tik 8 centimetrus, o minimali norma turėtų būti 20 centimetrų.

REKLAMA

Sausio pabaigoje Kauno savivaldybės taryba pritarė sprendimui rekonstruoti pagrindines miesto gatves. Numatoma projektų darbų vertė sieks iki 60 mln. litų. Už atliktus darbus siūloma atsiskaityti per 10 metų laikotarpį, pradedant mokėti iškart, kadangi susidaro mažiausia palūkanų suma.

Įgyvendinus šį projektą, Kauno miesto gatvių būklė atitiktų šiuolaikinius reikalavimus, būtų saugesnės eismo sąlygos, mažesnės sąnaudos išdaužoms tvarkyti, mažesnės išlaidos už patirtą žalą dėl netinkamos gatvių būklės.

Seimo pirmininko pavaduotoja V. Baltraitienė Kaune turėjo progos įsitikinti, ar mandagūs šio miesto kelių policininkai (ELTA nuotr.)Seimo pirmininko pavaduotoja V. Baltraitienė Kaune turėjo progos įsitikinti, ar mandagūs šio miesto kelių policininkai (ELTA nuotr.)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų