REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo kelių dangos greitai tirpsta sniegas, formuojasi klastingos balos. Net budriausias vairuotojas rizikuoja įvažiuoti į po vandeniu pasislėpusią duobę ir sugadinti automobilį.

REKLAMA
REKLAMA

Pastaruoju metu draudikai iš vairuotojų, apsidraudusių transporto priemonių draudimu, sulaukia rekordinio pranešimų skaičiaus apie eismo įvykius. Kaune vairuotojai labiausiai kenčia dėl netvarkomų kelių. Antrame pagal dydį šalies mieste net 30 proc. visų eismo įvykių įvyksta dėl duobėtų gatvių. Sostinėje netvarkingi keliai sukelia kiek mažiau – 20 proc. – eismo įvykių.

REKLAMA

„Pastebėjome, kad pastaruoju metu atsiranda užsakymų dėl blogos kelių dangos. Atvežami automobiliai su prakirstomis ar nuleistomis padangomis“, – pasakojo UAB „Proksas“ direktorius Aušvydas Maščinskas.

Pasak mobiliojo autoserviso vadovo, šaltuoju metų laiku padaugėja remontuojamų dyzelinių automobilių, kurie nėra atsparūs minusinei temperatūrai.

„Dažniausiai mes atliekame automobilio variklio diagnostiką, nustatome gedimus, remontuojame ir keičiame degalų siurblius, rečiau – pakabas, keičiame alyvas ir padangas“, – sakė A.Maščinskas.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilių gedimai šaltuoju metų laiku priklauso nuo variklio tipo (benzininis ar dyzelinis). „Automobiliams su benzininiais varikliais šaltukas didelių problemų nepridaro. Dažniausiai problemos kyla dėl akumuliatoriaus baterijos, priekinio stiklo apiplovimo ir valymo sistemos, salono fi ltro“, – teigė UAB „Autotoja“ popardavimų departamento direktorius Vytautas Pekarskis.

Spaudžiami milžiniškų mokesčių už būsto šildymą, šalies gyventojai stengiasi sutaupyti ribodami kitas išlaidas, taip pat ir skiriamas automobiliams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Žmonių taupymą pastebime jau keletą metų. Mūsų nuomone, klientų taupumo „dugnas“ yra pasiektas. Tai mes matome pagal dabartinę techninę automobilių būklę – remontuojama tik tiek, kad suktųsi ratai. Taip elgiasi ne tik asmeninių transporto priemonių savininkai, bet ir juridinių asmenų automobilių vairuotojai“, – sakė autoservisų tinklo „Kemi“ direktorius Žygimantas Tubutis.

Ž.Tubutis pabrėžė, kad laiku neatliktas remontas gali turėti neigiamų pasekmių naudojant automobilius.

„Eksploatuodami netvarkingas transporto priemones, rizikuojame ne tik savo saugumu, bet ir aplinkinių vairuotojų bei pėsčiųjų gyvybėmis“, – įspėjo Ž.Tubutis.

REKLAMA

Kauniečiai remontininkai taip pat pastebi vairuotojų taupumą. Dalis klientų ieško techninės pagalbos privačiuose garažuose įsikūrusiose mažose įmonėse. Jų savininkai ir darbuotojai džiaugiasi, o kiti autoservisai dėl to kaltina draudimo kompanijas.

Pasak autoserviso „Proksas“ direktoriaus, vairuotojai jau atsikando nekokybiškai dirbančių „garažinių“ darbo vaisių, tad vis labiau linksta sumokėti brangiau, bet gauti išsamią konsultaciją ir paslaugas su garantija. A.Maščinskas vairuotojams pataria autoservisą rinktis atsakingai, kaip sau gydytoją.

„Kaune vairuotojai tapo atsargesni, neretas šaltuoju metu automobiliu nesinaudoja arba mažiau važinėja“, – sakė laikinojoje sostinėje įsikūrusio autoserviso specialistai, per savaitę vidutiniškai suremontuojantys 120 automobilių.

Vismantas ŽUKLEVIČIUS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų