REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Statistikos departamentas praneša, kad 2011 m. vasarį, palyginus su sausiu, vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,1 procento. Bendrajam vartotojų kainų pokyčiui didžiausią įtaką turėjo pabrangę maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai ir atpigę drabužiai ir avalynė, alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausią įtaką maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų mėnesiniam kainų pokyčiui turėjo 8 procentais pabrangusios daržovės ir bulvės, 1,3 procento – duona ir grūdų produktai, 3,9 – vaisiai ir uogos, 4,5 – sviestas, aliejus ir riebalai, 0,9 – pienas ir jo produktai, sūris, kiaušiniai, 1,5 – žuvys ir jų produktai ir 0,4 procento atpigusi mėsa ir jos produktai.

REKLAMA

Drabužių ir avalynės grupės kainų pokyčiui įtaką darė dėl sezoninių nuolaidų 2,9 procento sumažėjusios drabužių ir 3,1 procento – avalynės kainos.

Alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių kainų sumažėjimui įtakos turėjo 6,8 procento atpigęs alus, 0,5 – spirituoti gėrimai ir 0,4 procento pabrangę tabako gaminiai, 0,5 – vynas, fermentuoti gėrimai.

2011 m. vasario mėn. metinė (2011 m. vasario mėn., palyginti su 2010 m. vasario mėn.) infliacija sudarė 3,1 procento. Metinį kainų pokytį lėmė pabrangę maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai, būsto, vandens, elektros, dujų ir kito kuro grupės prekės ir paslaugos, transporto prekės ir paslaugos ir atpigę drabužiai ir avalynė, ryšių prekės ir paslaugos, būsto apstatymo, namų apyvokos įrangos ir kasdienės būsto priežiūros prekės ir paslaugos.

Vartojimo prekės per metus pabrango 4 procentais, o paslaugų kainos beveik nepasikeitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų