REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Madonnos ir jos dukros Lourdes jaunoms merginoms sukurta drabužių linija „Material girl“ tap o mėgstama ne tik paauglių, tačiau ir jaunatviškų moteriškių. Tad naujuoju linijos veidu pasirinkta Kelly Osbourne, per metus iš putliojo ančiuko tapusi liekna smilga.

REKLAMA
REKLAMA

K. Osbourne tikina, jog jai už elegantiškas sukneles mielesni „pakvaišę“ drabužiai. Tuo tarpu madonna, pristatydama reklaminę kompaniją tikino, jog Kelly puikiai atspindi jos ir dukros kurtų apdarų „dvasią“. Nuotraukose įamžinta šviesiaplaukė K. Osbourne primena ir pačią Madonną, jos karjeros pradžioje.

Pirmuoju „Material girl“ reklaminiu veidu buvo tapusi Taylor Momsen.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų