REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ pristatė strateginį planą iki 2016 m. Šį šešerių metų trukmės strateginį planą planuojama peržvelgti jam įpusėjus, 2013 m. Tai padės išsiaiškinti ilgalaikes strategines perspektyvas, užtikrinsiančias darbo tęstinumą ir leisiančias nusistatyti tikslius, konkrečiais skaičiais apibrėžtus prioritetus ateinantiems trejiems metams.

REKLAMA
REKLAMA

Jau 2013 m. Planuojama parduoti daugiau negu 3 mln. transporto priemonių, o 2011-2013 m. tikimasi sugeneruoti mažiausiai 2 mlrd. eurų siekiančius bendrus grynųjų pinigų srautus.

REKLAMA

„Renault“ siekia ilgalaikio augimo: 2013 m. parduoti daugiau nei 3 mln. transporto priemonių ir iš pagrindinės veiklos sugeneruoti bent 2 mlrd. eurų grynųjų pinigų srautus. Tikimasi, kad grupės veiklos pelno marža 2013 metais peržengs 5 proc. pajamų.

„Renault“ sėkmingai įveikė krizę būdama mažiau priklausoma nuo Europos rinkos. Prie gerų veiklos rezultatų šiandien prisideda grupės lengvųjų komercinių transporto priemonių pardavimai (segmentas, kuriame „Renault“ prekės ženklas buvo Europos lyderiu 13 metų) ir M0 platformos asortimentas, kuriame ypač sėkmingai pasirodė „Duster“ ir „Sandero“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų