REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau minėjome kad „Porsche“ Detroite ruošėsi parodyti tolimesnę koncepto „918 Spyder“ evoliuciją. Uždanga nukrito, tačiau serijinio automobilio dar neišvydome. Amerikos publiką vokiečiai nusprendė pavergti lenktynėms skirtu koncepciniu „Porsche 918 RSR“.

REKLAMA
REKLAMA

Panašu, „Porsche“ pradėjo rimtai eksperimentuoti su lenktynių trasoms skirtomis hibridinėmis jėgainėmis. „Krikštą“ lenktynių trasose jau gavo „Porsche 911 GT3 R Hybrid“, dabar atėjo eilė „Porsche 918 RSR“. Tikėtina, kad šis automobilis kitais metais važiuos Le-Mano maratone.

REKLAMA

„Porsche 918 RSR“ turi labai daug bendrybių su pernai demonstruotu „918 Spyder“. V8 3,4 litro darbo tūrio motoras dabar „evoliucionavo“ iki 563 a.g., vidaus degimo varikliui talkina du 204 a.g. bendro pajėgumo elektros motorai, sukantys priekinės ašies ratus. Tiesa, automobilis dabar uždaras, tačiau didžiausi skirtumai slypi pačioje hibridinės jėgainės koncepcijoje.

„Porsche 918 RSR“ nėra ličio-jonų baterijų. Elektros variklius energija čia aprūpina... „KERS“ sistema, tokia pati kaip ir „F1“ boliduose. Milžiniškas stabdymo energiją į elektrą verčiantis smagratis su generatoriumi įrengtas keleivio vietoje. Stabdymo metu sukaupta elektros energija išlaisvinama vienu mygtuko paspaudimu. Tiesa, jos užtenka tik 8 sekundėms. Tačiau lenktynių trasoje, įsibėgėjant po staigaus posūkio, to visai užtenka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų