REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasirodo, hibridinis automobilis „Toyota Prius“ į aplinką išskiria mažiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, nei bendrastatistinė avis. Pasinaudojusi šiuo faktu, „Toyota“ kompanija net pradėjo gana efektingai atrodančią reklamos kampaniją.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilio tarša- tai ne tik CO2. Štai šiltnamio efektą sukelia ne tik technika, bet ir pasaulio gyvūnija. Dėl padidėjusio meteorizmo net ir raugintų kopūstų prišveitęs žmogus jau prasilenkia su „žaliosiomis“ idėjomis.

Šiltnamio efektą sukeliančias dujas dideliais kiekiais išskiria ir automobiliai, bet faktą, kad jų „švaruolis“ čia pasižymi mažesne tarša, nei bendrastatistinė avis, „Toyota“ pardavimų specialistai išnaudojo. Netradicinė, tačiau visai smagi gavosi reklama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų