REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Balsas.lt paskelbtame konkurse suskubo dalyvauti tiek moksleiviai, tiek studentai, trokštantys tapti žurnalistais. Pristatysime jums geriausiai pasirodžiusiųjų darbus!

REKLAMA
REKLAMA

Naujieji Balsas.lt žurnalistai bus pakviesti jau Naujaisiais metais. Iki to laiko vis dar laukiame norinčiųjų tapti ketvirtosios valdžios atstovais!

REKLAMA

Pristatome trečiosios kandidatės klaipėdietės abiturientės Monikos Adomauskaitės rašinį.

Pirmojo kandidato Viliaus Petkausko darbą rasite čia.

Antrosios dalyvės Daivos Jokubaitytės rašinys.

Trečiosios kandidatės Kamilės Matusevičiūtės darbas.

Kodėl negrįžčiau į mokyklą dirbti mokytoja?

Vaikai, tai nuolat hormoninių audrų varginami organizmai, kuriuos labai sunku suvaldyti. Dirbdamas darbą su vaikais, o ypač su jaunimu, privalai turėti geležinę kantrybę, o kartais neužtenka net jos. Mokytojas - puiki profesija tiems, kurie yra kantrūs, myli vaikus, sugeba juos kontroliuoti, yra griežti, tačiau turi savyje nuolaidumo gyslelę. Staiga aš susimąstau, ar aš norėčiau ir ar galėčiau būti mokytoja?

REKLAMA
REKLAMA

Vaikai yra tikras auksas, kol nepradeda bręsti, taigi dirbti pradinių klasių mokytoja aš tikrai sugebėčiau, galbūt nebūčiau iš tų mokytojų, kuriuos auklėtiniai nori vadinti „mama“, tačiau tikrosioms mamos, vaiko į mokyklą vesti per prievartą nereikėtų. O kaip dėl paauglių? Būti vyresniųjų klasių mokytoju yra labai sunku. Bręstantys mokiniai patys dar nesuvokia kas yra mokslas ir kokia jo svarba tolesniam žmogaus gyvenimui, ko pasekoje, jie stengiasi iškelti savo individą virš kitų, netesingai pasirinktu būdu: nepagarba vyresniesiems, keiksmažodžiais, muštynėmis, atsikalbinėjimais, išdykavimu ir kt. Taigi, jeigu nori tapti geru mokytoju įsidėmėk šią taisyklę: „nervus į konservus“, nes tam, kad pedagogas galėtų ramiai, niekeno netrugdomas, dėstyti pamoką, mokinius reikėtų surišti grandinėmis ir užklijuoti burnas lipnia juostele.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pedagogo profesijos žmogui būtų padėtas didžiulis pliusas, jei jis mėgtų mokyklos aplinką. Dvyliką metų sėdėti mokykliniame suole turbūt sunku yra ne man vienai. Iki tol, kol nepasieki dvyliktos klasės, nesuvoki, koks rojus yra mokykla, kai vienintėlis tavo rūpestis yra namų darbai. Baigus mokyklą laukia nauji iššūkiai, kurie, palyginus su mokykloje susidurtais sunkumais yra dešimteriopai didesni. Blogiausia yra tai, kad būti mokytoju ir mokytis mokykloje, tai du labai panašūs dalykai, kurie dažniausiai ir atgrąso mūsų jaunuosius abiturientus nuo pedagogikos mokslo. Deja, atgrąso ir mane. Dabar aš mokausi dvyliktoje klasėje, tai paskutiniai mano metai praleisti mokykloje, bet kad ir kaip sunku būtų palikti mokyklą, į ją sugrįžti nenorėčiau niekada gyvenime ir to padaryti manęs nepriverstų niekas.

Visą gyvenimą tūnoti mokykloje yra pernelyg sunku tokio tipo žmogui kaip aš. Manau, kad būdama mokytoja nesunkiai išprotėčiau, nes ten tikrai nerasčiau savo meilės gyvenimui. Buvimas mokytoju, tai iš metų į metus tų pačių žinių kartojimas, o mano gyvenimo tikslas yra sužinoti ir patirti kuo daugiau, tai viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių negrįžčiau į mokyklą .

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų