REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galima teigti, kad „Kia“ automobilių pardavimus JAV padidino žiurkėnai. Kaip pranešė „Bloomberg“, puikiai organizuota reklaminė kampanija, kurios pagrindiniai herojai buvo repuojantys žiurkėnai, padėjo Pietų Korėjos gamintojui net 15 proc. padidinti pardavimus.

REKLAMA
REKLAMA

Per dešimtį 2010 metų mėnesių kompanija „Kia“ JAV realizavo 299,2 tūkst. automobilių.

Muzikinis vaizdo klipas su žiurkėnais JAV buvo transliuojamas nuo šių metų gegužės mėnesio. Reklamos herojai jame atlieka grupės „Black Sheep“ dainą „The Choice is Yours“. Žiurkėnai dainoje tiesiog siūlo rinktis tarp „Kia Soul“ ir kitokių transporto priemonių, t.y. važinėjančių skrudintuvų, skalbimo mašinų ir t.t.

REKLAMA

Kaip teigia reklamos ekspertai, toks reklaminis filmukas privertė amerikiečius prabilti apie „Kia“ automobilius. Nemaža dalis potencialių pirkėjų susimastė apie „Kia Soul“ pirkimą tik po to, kai jų draugai papasakojo apie neįprastą reklamą.

Tai jau ne pirmas kartas, kai „Kia“ reklaminiuose filmukuose pagrindinį vaidmenį atlieka žiurkėnai. Žinoma kompanija „Nielsen“, kuri specializuojasi atlikdama rinkos ir vartojimo įpročių tyrimus, dar pernai reklaminį „Kia“ klipą su žiurkėnais įvardino kaip efektyviausią metų automobilių reklamą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų