REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sutvarkyti reikalus banke dažnai užtrunka ilgiau nei skersai kirsti Lietuvos didmiestį. Pernai mažinę darbuotojų skaičių, dabar bankai neišvengia eilių, rašo "Lietuvos rytas".

REKLAMA
REKLAMA

„Swedbank“ skelbia, kad klientas eilėje vidutiniškai užtrunka 8 minutes. 60 procentų klientų banko eilėje esą įstringa tik iki 6 minučių.

REKLAMA

Tačiau realiai stojus į eilę gali tekti palūkėti keliskart ilgiau.

Šią savaitę užsukusi į SEB banką atnaujinti mokėjimo kortelės užtrukau 41 minutę.

Užpildyti bankininkės pateiktą formą pakako vos 2 minučių.

Į „Swedbank“ skyrių užsukau popiet. Talonėlį atsispausdinu 13 val. 36 min. Maniškis numeris įsižiebė stende lygiai po pusvalandžio.

„Kiek laiko laukiate?“ – klausiu greta įsitaisiusios pagyvenusios moters. „Pusvalandį. O jūs dirbate, skubate?“ – pasiteiravo pensininkė.

REKLAMA
REKLAMA

Vyras greta nekantriai judino koją. 26-ąją mano laukimo minutę atėjo jo eilė. Vyras spėriai stryktelėjo prie langelio, aš įjungiau chronometrą mobiliajame telefone.

Su sąskaita rankoje durų link jis pasuko po 23 sekundžių.

Trečiasis bandymas – taip pat miesto centre esančiame „DnB Nord" skyriuje. Prie išsirikiavusių klientų aptarnavimo langelių dirbo trys moterys.

Laukiame aštuoniese. Mano eilė atėjo po 6 minučių.

SEB aptarnavimo grupės vadovė Raminta Kovalevskytė patikino, kad, atsižvelgiant į klientų gausą, sudaromas salės vadybininkų darbo grafikas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per apgultį salėje dirba daugiau bankininkų.

Nemenka klientų dalis į banką eina retai – naudojasi elektronine bankininkyste. Antrojo ketvirčio pabaigoje registruotų vartotojų buvo apie 920 tūkst., pernai tuo pačiu laikotarpiu – 855 tūkst. klientų.

„Swedbank“ suskaičiavo, kad šią liepą laukti ilgiau nei 14 minučių teko 20 proc. lankytojų.

„Klientų srautas išauga per pietus. Mes atsižvelgiame į tai sudarydami darbo grafikus.

Tačiau klientai turėtų suprasti, jog išaugusio klientų srauto greitai negali aptarnauti ir visi dirbantys padalinio darbuotojai. Jie patys turi tai įvertinti ir pagal galimybę rinktis ne pietų metą“, – kalbėjo banko atstovė Jorūnė Juodžbalytė.

REKLAMA

„Vasarą klientų padaugėja kurortuose. Kitur ilgiau palaukti reikia nebent per pietų pertrauką“, – tikino „DnB Nord“ atstovas Andrius Vilkancas.

SEB bankas 2009 metais uždarė 15 banko skyrių. Šių metų pradžioje veikė 57 skyriai. SEB banke darbuotojų skaičius per 2009 metus sumažėjo nuo 2146 iki 2029.

„Swedbank“ kolektyvas susitraukė daugiau nei puse tūkstančio darbuotojų. 2008 metų pabaigoje dirbo 2985 žmonės, 2010 m. birželio 30 d. – 2469.

„DnB Nord“ 2008 metų pabaigoje dirbo 1229, dabar – 1293 žmonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų