REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savo tinklaraštyje „The Daily Telegraph“ buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, o dabar BBC kanalo komentatorius Davidas Coulthardas išsakė savo nuomonę apie negarbingą Michaelio Schumacherio manevrą Vengrijos Didžiojo Prizo lenktynėse.

REKLAMA
REKLAMA

„Vis tik stebuklų būna! Nežinau, tai „Mercedes“ liepė Schumacheriui atsiprašyti, jį paveikė rytinių laikraščių antraštės ar jis tikrai nuoširdžiai suprato, kaip Vengrijos Didžiojo Prizo lenktynėse pasielgė, kai vos neišstūmė Rubenso bolido į betoninę sieną važiuojant 300 km/val. Greičiu... Bet mums greičiausiai teks pakeisti nuomonę apie jį.

REKLAMA

Ar gali būti, kad 2010 metais Michaelis suprato savo veiksmų neteisingumą? Vienareikšmiškai, tai būtų nebūdinga jam pirmais karjeros metais „Formulėje-1“.

Prisimenu mūsų pokalbį 1998 metų Monzoje. Tai buvo po to, kai Spa trasoje jis įsirėžė į mano bolidą, o po to ieškojo manęs „McLaren“ boksuose, tuo pačiu suteikdamas fotografams, stebėjusiems įvykius, puikią galimybę užfiksuoti momentą, kai jis man surėkė: „Tu ką, nori mane užmušti?“

REKLAMA
REKLAMA

Monzoje mūsų susitikimas įvyko neutralioje teritorijoje, šalia Bernio Ecclestono namo ant ratų. Michaelis atsisakė prisiimti kokią nors atsakomybę už tai, kas atsitiko Belgijoje. Paklausiau jo, gal jis apskritai nei karto gyvenime taip nebuvo pasielgęs? „Nieko tokio neprisimenu“, – atsakė jis.

Ši istorija charakterizuoja Michaelį daugelyje santykių: puikus lenktynininkas, nusipelnęs specifinės sėkmės už periodiškus nesportinio elgesio pasirodymus.

Sekmadienio incidentas Hungaroringe buvo tik paskutinis šioje eilėje. 1994 metų Adelaide, 1997 metų Jerezas, 2005 metų Monakas... Schumacheris ne tik leidžia sau panaudoti grubią taktiką, bet ir po to atsisako atsiprašyti, nors akivaizdžiai neteisus. Bet taip buvo iki šio pirmadienio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bet ar mes patikėsime, kad nuo šiol jis bus kitoks? Ar tai tiesiog bandymas sustabdyti nepasitenkinimo bangą?

Bet esu pasiruošęs prisipažinti, kad šiais metais Michaelis žymiai kukliau elgiasi spaudos konferencijų metu: šypsosi, atvirai kalba apie savo nesėkmes... Bet įvertinant jo rezultatus trasoje, jis neturi didelio pasirinkimo.

Jokių abejonių, sekmadienį jis buvo kategoriškai neteisus, nepriklausomai nuo atsiprašymo. Vienareikšmiškai, kontaktas tarp bolidų važiuojant tokiu greičiu galėjo turėti fatališkas pasekmes ir tai neperdėtas įsivaizdavimas. Kai ratai susiliečia, bolidai kyla į orą, ir jeigu taip atsitinka, tai tik dangui žinoma, kuo viskas pasibaigs.

REKLAMA

Kaip mes matėme praeitais metais Vengrijoje, kas nutiko Massai, net nedidelė nuolauža tapo rimtos bėdos priežastimi. Ir visiems aišku, kad Michaelis sekmadienį pasielgė neteisingai. Kaip teisingai pastebėjo Rubensas, lenktynininkas turi pasirinkti trajektoriją ir po to jos laikytis. Tu neturi judėti link varžovo ir jau tikrai negalima to daryti, kai jis važiuoja šalia tavęs palei betoninę sieną.

Bet labiausiai visus nustebino atgailos nebuvimas. „Mes žinome, kad tam tikri lenktynininkai turi savo požiūrį, o dar yra Rubensas“, – pasakė Schumacheris, neva Barrichello skundėsi dėl kokių nors senų laikų, kai jie kartu dirbo „Ferrari“.

REKLAMA

Panašų pasitikėjimą savimi kentė ir daug jam atleisdavo, kai jis laimėdavo lenktynes. Bet dabar, kai jį reguliariai aplenkia jaunas komandos partneris Nico Rosbergas, panašių dalykų jau nėra.

Kol Schumacheris neatsiprašė, skambėjo garsūs reikalavimai tučtuojau atsistatydinti. Įdomu, ar dabar kas nors pasikeis?

Asmeniškai aš nepalaikau idėjos išvyti jį iš čempionato. Schumacheris – ne pats blogiausias lenktynininkas, ir jeigu jis mano, kad jo energija neišseko, o kažkas pasiruošęs jam mokėti – tai jo asmeninis reikalas, kiek metų jam lenktyniauti „Formulėje-1“.

Bet reikia jį perspėti: jeigu jis nori likti, tai epizodai, panašūs į Vengrijos, stipriai kenkia jo įvaizdžiui. Jis atsiprašė – pradžiai tai jau gerai...“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų