REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba pripažino uždarosios akcinės bendrovės „Tamro vaistinė“ per televizijos ir radijo kanalus skleistą reklamą, kurioje buvo teigiama „Šeimos vaistinėje savaitgaliais viskas net 15 procentų pigiau“ klaidinančia reklama, pažeidžiančia Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.

REKLAMA
REKLAMA

Už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei „Tamro vaistinė“ skirta 5 tūkst. litų bauda.

REKLAMA

Tyrimo metu buvo nustatyta, kad klaidinančia pripažinta reklama „Tamro vaistinės“ iniciatyva ir interesais radijo stotyse ir televizijoje buvo skelbiama nuo 2009-12-01 iki 2009-12-20. Reklamuojant akciją „Savaitgaliais viskas 15 proc. pigiau“ buvo naudojami reklaminiai teiginiai „Šeimos vaistinėje savaitgaliais viskas net 15 procentų pigiau. Taupykite Šeimos vaistinėje savaitgaliais!“

Iš šių teiginių buvo galima suprasti, kad savaitgaliais, t.y. šeštadieniais ir sekmadieniais, „Šeimos vaistinėse“ turėjo būti taikoma 15 proc. nuolaida visoms prekėms be jokių išlygų. Tačiau tyrimo rezultatai leido padaryti išvadą, kad 15 proc. nuolaida nebuvo taikoma visais atvejais, tai parodė ir vartotojo, kuriam šios akcijos nuolaida nebuvo pritaikyta, skundas. Priešingai nei reklaminiuose plakatuose ir spaudoje pateiktoje reklamoje, per televiziją ir radiją skleistoje reklamoje nebuvo nurodyta, kad akcijos ir nuolaidos yra nesumuojamos ir todėl jos netaikomos reklaminiame leidinyje „Šeimos vaistinė“ nurodytoms prekėms.

REKLAMA
REKLAMA

Atsižvelgusi į tyrimo metu nustatytas aplinkybes ir bendrovės „Tamro vaistinė“ paaiškinimus, Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad per televizijos ir radijo kanalus skleista reklama „Šeimos vaistinėje savaitgaliais viskas net 15 procentų pigiau “ laikytina klaidinančia reklama, kadangi joje nebuvo pateikta informacijos dalis, susijusi su reklamoje nurodytos 15 proc. nuolaidos taikymo sąlygomis, t. y., kad ši nuolaida nesumuojama su nurodytomis reklaminiame leidinyje.

Tokia informacija buvo būtina vartotojų suklaidinimui išvengti, kadangi vartotojai, kuriems buvo žinomos leidinyje nurodytos nuolaidos, galėjo pagrįstai tikėtis, savaitgalį pritaikius papildomą 15 proc. nuolaidą, šias prekes įsigyti dar pigiau, nei tai galėtų padaryti kitomis savaitės dienomis. Dėl to, kad buvo neišsamus, naudotas reklamos teiginys galėjo suklaidinti vartotojus, paveikdamas jų sprendimus ir veiksmus, susijusius su prekių įsigijimu „Tamro vaistinės“ valdomame vaistinių tinkle „Šeimos vaistinė“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų