REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar mėgstate klasikinį roką? O sunkųjį metalą? Jei atsakymas teigiamas, tai tikriausiai žinote garsųjį Ozzy (šį kartą ne apie Ozo šalies burtininką), taip, tą patį bičą kandžiojantį šikšnosparniams galvas per koncertus. Taigi arčiau prie reikalo: metalo dievas Ozzy Osbourne atvyksta į Vilniaus Siemens Areną šių metų birželio 2 d. Tai nuostabus, didis įvykis, sakyčiau transcendentinė šventė kiekvienam roko gerbėjui/-ai. Tačiau ir ne apie tai kalba, ir tai tikrai ne artėjančio renginio reklama. Greičiau pilietinė pozicija, skundas dėl atviro cinizmo, kurį demonstruoja kai kurie verslininkai... O buvo taip..

REKLAMA
REKLAMA

Vasario 19 d., t.y. šį pirmadienį, pradėti platinti bilietai į Ozzy Osbourne koncertą, oficialiai pranešta, kad pirmi 500 bilietų - po 100 Lt, o kasos atsidaro nuo 10:00h ryto.
Taigi, kaip ir dar 50 žmonių, šąlu eilėje prie Siemens arenos kasų nuo 10:00h ryto (kai kas jau laukia nuo 8:00h). Netikėtai (galbūt tikėtai, čia priklauso nuo išankstinio nusistatymo) kasininkės paskelbia, kad pardavinės tik nuo 10:30h. Na ką? Būna ir taip -laukiam toliau.

REKLAMA

- "Sistema "nulūžusi", per „stereoagregatą“ aiškina kasininkė, ir priduria: "nieko čia padaryti negalim, IT specialistai kalti", dar paguodžia: "mes palaikom ryšį" (cha cha cha). Žinot kaip palaikė tą ryšį? Pačios pasisakė: „mes per Skype su kitais filialais bendraujam“ (džiaugiuos, kad ne per kokį forumą, ar interneto pažinčių portalą).

O aplinkui iš sunerimusių žmonių lūpų skriejo pranešimai, kad kitose TIKETA platinimo vietose (IKI prekybos centruose, Akropolyje) bilietai pradėti platinti anksčiau, tačiau pačioje renginio vietoje jų pardavimas labiausiai vėlavo (šąlam-bąlam, bet į koncertėlį norim).

REKLAMA
REKLAMA

Žmonės, laukę prie „Siemens“ arenos kasų, tikėjosi būtent čia įsigyti bilietų po 100 Lt, nes prieš tai to teiravosi kitose TIKETA platinimo vietose (pvz.: Šeškinėje, Viršuliškių MADA), tačiau buvo nukreipti į renginio vietą: esą tik čia galima įsigyti pigesnių bilietų. Apie pigesnius bilietus renginio vietoje buvo pranešta spaudoje ir TV (įmonės darbuotojams siūlau pasiskaityti pačių skelbtą info, nes iš kurių individų fizionomijų ir balso intonacijų kilo įtarimas, ar jie išvis žino apie artėjantį koncertą).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Beje, rezervacija internetu irgi neįvyko dėl techninių kliūčių: nuo 10:00h dar negalima buvo pirkti internetu, o nuo 10:15h sistema leido „prisiloginti“, bet rinktis jau nebeleido, kol galiausiai neliko bilietų su nuolaida.

Galų gale, prekyba, nors ir vangiai, prasidėjo apie 12:00h (savijauta: jau nebejaučiu kojų pirštų, bėga nosis, nuotaikos ir „gruvo“ nerasta). Tačiau vyko labai lėtai (min 15 minučių vienam žmogui). Tik apie 12:30 pavyko įsigyti bilietus. Sugaišta šaltyje ir vėjyje apie 2,5h veltui. Minėtųjų "akcijinių" bilietų nebebuvo (nė vienas iš mūsų, t.y. apie 50 laukusių žmonių jų negavo), todėl teko pirkti už 130 Lt. Mano asmenine nuomone, tų "pigiųjų" bilietų nė nebuvo, bet kuriuo atveju jautėmės apgauti ir pažeminti. Galiausiai kasininkė pareiškė: "Be reikalo laukėt" (be komentarų, galėtų dirbti koncentracijos stovyklos kasoje).
Pažiūrėkime, ką toji bendrovė atstovauja ir kokias idėjas deklaruoja. Internete aplankius vienos, prieštaringai vertinamos bendrovės portalą (ponas A.Zuokai, kaip jums šios dienos oras?), buvau nemaloniai nustebintas, kad Tiketa priklauso būtent jai. Dar nemaloniau pasijutau, kai sužinojau, jog renginių organizavimo ir bilietų platinimo bendrovė priklauso tam pačiam monopoliui.

REKLAMA

Tiesiog, nesusilaikysiu nepacitavęs keleto šio bilietų giganto „perliukų“:

„...pristatyta naujoji bilietų platinimo sistema visiškai keičia požiūrį į bilietų pirkimą.<...>Renginių organizatoriams ši sistema padės greitai išplatinti net didžiausią kiekį bilietų, o renginių lankytojams - juos įsigyti patogiai ir vos per kelias akimirkas.“  (man tikrai „pavyko“ šiltai, patogiai įsigyti, praktiškai galima sakyti, jog pirkdamas patyriau katarsį).

„...bilietų platinimo sistema yra sukurta pagal kitose šalyse sėkmingai veikiančių tokių sistemų pavyzdį.“ (taip pat sėkmingai galima teigti, jog moskvičius kurtas pagal Mercedes Benz S500 sistemos pavyzdį, tačiau ar veikia?).

REKLAMA

Taigi trumpai, dėl ko kaltinu "Tiketą":

1. Buvo pateikinėjama klaidinga informacija (pradedant bilietų pardavimo laiku, baigiant pardavimo vieta).
2. Minėtųjų " pirmųjų 500 bilietų už 100 Lt" niekas nė nematė ir negavo (iš 50 žmonių, nuo anksčiausio ryto, laukusių prie Siemens arenos kasų).
3. Žmonės sužvarbę ir pasipiktinę (mes tikrai ne verksniai, bet ir nenorime būti ta avinų banda, kuria galima manipuliuoti).
4. Jaučiamės pažeminti. Patirta moralinė žala. (pairę nervai, sužalota imuninė sistema, dvasinis skausmas malšintas stipresniais už arbatą gėrimais).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ir tai jau ne pirmas kartas, kažkas panašaus įvyksta prieš kiekvieną rimtesnį renginį (taip teigė susijaudinę pastovūs renginių lankytojais, kažkodėl aš jais tikiu). Tenka konstatuoti, kad ši įmonė NEGERBIA savo klientų. Jei bendrovė nesugeba užtikrinti kokybiško paslaugų teikimo, tai ne MŪSŲ (t.y. klientų, jūs beširdžiai), o JŪSŲ ir tik JŪSŲ problema, o jei nesugebate susitvarkyti savo tinklų, tai gal neverta apsiimti teikti panašias paslaugas?

Ir pabaigai klausimas: Ar įmanoma, gauti kompensaciją (bent jau gauti pigesnius žadėtuosius bilietus) ir sulaukti viešo UAB "Tiketa" atsiprašymo?

Friderikas Lukošiūnas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų