Žinomas Lietuvos baleto solistas Nerijus JUŠKA yra linksmo būdo, kurį paveldėjo iš savo tėvų žemaičių.

Tad iš savo gastrolinių kelionių skrynios ištraukė prieš kelerius metus nutikusią tuomet daug nervų kainavusią, o dabar juoką keliančią istoriją. Ji apie tai, kaip jis su scenos partnere Miki Hamanaka vyko į koncertą Čeboksaruose ir pakeliui išmoko japoniškų keiksmažodžių.

Kelionė laukė ilga, tačiau mūsų baleto pažibos buvo puikiai nusiteikusios. O viskas prasidėjo dar sostinės oro uoste, kai Miki pavėlavo į lėktuvą, kuris skrido tiesiai į Maskvą. Tuomet laukė kito, tačiau šis jau buvo netiesioginis - per Kopenhagą. Danijos sostinėje nutūpimas truko ilgiau, negu buvo numatyta, - 3 valandas.

Tad balerūnų pora Rusijos sostinėje atsidūrė gerokai pavėlavusi, o dar reikėjo pervažiuoti iš vieno Maskvos oro uosto į kitą, tarp kurių atstumas kone 60 km, o iš ten lėktuvas kyla po valandos. “Nieko kito nebeliko, kaip sėsti į taksi ir krapštyti iš kišenės 100 dolerių. Juk negrįši atgal, kai laukia sibiriečiai, - pasakoja Nerijus. - Taigi nukankame į Šeremetjevo oro uostą jau pakilus lėktuvui. Čeboksaruose turime būti kitos dienos popietę. Ką daryti? Keikiamės: aš - rusiškai, o Miki - japoniškai. Vaizdelis nekoks, bet gelbsti humoras. Sakau partnerei: “Būna dar blogiau". O ji vis dar bando šypsotis. Paklausėme patarimo informacijoje ir pasiryžome važiuoti traukiniu. Sakė, kad jeigu vyksime su taksi, gal dar spėsime. Vėl iškrapščiau 100 dolerių" ir pirmyn! Kiaulystė yra kiaulystė, nes pavėlavome vos 10 minučių. Kitas traukinys buvo naktį. Tuomet alkani ir pikti sėdėjome stotyje ir krimtome į gumą panašius rusiškus pyragėlius su kažkokia mėsa, pasakojome vienas kitam anekdotus, o Vilniuje savo laimę atradusi japonė Miki bandė mane išmokyti japoniškai. Pasirodžiau esąs nekoks mokinys, nes įsiminiau tik kelis keiksmažodžius".

Ši istorija baigėsi gerai. Čeboksarus vilniečiai pasiekė likus vos kelioms valandoms iki pasirodymo scenoje ir sulaukė ovacijų.

Nerijaus Juškos anekdotas:

Vaikystė baigiasi tada, kai nustoji tikėti Kalėdų Seneliu ir jo dovanomis, bet pradedi norėti, kad tavo svajones išpildytų Snieguolė.

Parengė Giedrė Milkevičiūtė.

Parengta pagal "Respublikos" priedą "Julius/Brigita"