REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno viešojo transporto bendroves AB „Autrolis“ ir UAB „Kauno autobusai“ reaorganizavus į vieną bendrovę iš darbo nebūtų atleistas nė vienas vairuotojas, o visuomeninio transporto sistema keleiviams būtų palankesnė, nei yra šiuo metu, teigiama „Autrolio“ pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Troleibusų įmonės AB „Autrolis“ generalinis direktorius Mindaugas Legas teigia, kad bendrovių sujungimo galimybių studijoje, kurią praėjusią savaitę pateikė konsultantai, net neužsimenama apie būtinybę atleisti dalį vairuotojų.

„Be to, mūsų įmonė dar praėjusiais metais optimizavo administracijos ir vairuotojų skaičių, todėl nėra poreikio dar vienai atleidimų bangai“, – sakė AB „Autrolis“ generalinis direktorius M.Legas.

REKLAMA

Anot įmonės pranešimo spaudai, gandus dėl galimo vairuotojų atleidimo kursto Petro Balčaičio vadovaujamos troleibusų įmonės profesinė sąjunga, kuri piketavo prie savivaldybės, teigdama, esą dėl reorganizacijos darbo gali netekti vairuotojai. Šie gandai esą susiję su tuo, kad po reorganizacijos P.Balčaitis gali netekti įtakos naujoje bendrovėje, nes UAB „Kauno autobusai“ profesinė sąjunga yra gerokai pilietiškesnė ir ginčus su įmonės administracija sprendžia derybų keliu, o ne streikais.

REKLAMA
REKLAMA

UAB „Kauno autobusai“ profesinė sąjunga dar 2009 metų pabaigoje pareiškė neprieštaraujanti galimam įmonių sujungimui į vieną juridinį vienetą, o balandžio pradžioje su bendrovės administracija pasirašė abiems pusėms naudingą kolektyvinę sutartį.

Viešojo transporto įmonių integracija į vieną bendrovę atneštų ir apčiuopiamą finansinę naudą visam miestui, tikina bendrovė. Vien darbo užmokesčio ir su juo susijusių mokesčių sąnaudų efektas sudarytų apie 700 tūkst. litų per metus.

Ekspertų teigimu, sujungimas kasmet duotų apie apie 1,2 mln. litų efektą Kauno miesto savivaldybei, kuri kontroliuoja AB „Autrolis“ ir UAB „Kauno autobusai“. Taip pat bus galima lengviau optimizuoti autobusų ir troleibusų maršutus, nes šiuo metu įmonės įsivėlusios į nelogišką konkurenciją dėl šių maršrutų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš esmės pertvarkius maršrutų sistemą, Kauno miesto savivaldybė kasmet sutaupytų šimtus tūkstančių litų, o keleivių vežimo tinklas būtų maksimaliai optimizuotas ir būtų palankesnis keleiviams.

„Naujos įmonės vadovas strategiškai pasvers, kur ir kokie maršrutai yra naudingesni tiek bendrovei, tiek keleiviams“, – neabejoja AB „Autrolis“ generalinis direktorius M.Legas.

Kad Kauno miestas turi patirtį modernizuojant viešojo transporto sistemą, liudija 2005 m. Europos Komisijos Transporto ir energetikos generalinio direktorato miestui įteiktas „CIVITAS“ apdovanojimas. Kauno viešojo transporto sistema tąkart pirmoji iš naujųjų Europos Sąjungos valstybių buvo įvertinta už pažangą tobulinant miesto viešąjį transportą.

Tais pačiais 2005 metais Baltijos miestų sąjunga, vienijanti 104 regiono miestus, skyrė apdovanojimą Kaunui už viešojo transporto modernizavimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų