REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Suomijos įmonių grupė „Fazer“ ketina vienoje iš Baltijos šalių įsigyti konditerijos įmonę ir sieks tapti saldumynų rinkos Baltijos šalyse lyderiu.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip sakė įmonių grupei „Fazer" priklausančios bendrovės „Fazer Kepyklos“ prekybos direktorius Mindaugas Snarskis, šiuo metu „Fazer“ šokolado gaminių į Lietuvą importuojama už 2 mln. Lt.

REKLAMA

„Užimame kuklią ketvirtą vietą tarp kitų atvežtinių šokolado gaminių, - kalbėjo M.Snarskis. - Suprantame, kad numatę tikslą tapti šios rinkos lyderiais Baltijos šalyse negalėsime nukonkuruoti vietos gamintojų, todėl priimtas sprendimas įsigyti vieną kurią nors konditerijos gamyklą Lietuvoje, Latvijoje arba Estijoje.“

Direktoriaus teigimu, šiuo metu labai geras laikas investicijoms, nes dėl sunkmečio gamyklų vertė yra mažesnė nei anksčiau. Jis teigė negalįs atskleisti su kuriomis įmonėmis vyksta derybos.

REKLAMA
REKLAMA

M.Snarskis neslėpė, kad „Fazer“ gaminiams šiuo metu Lietuvoje sunku konkuruoti dėl palyginti didelių jų kainų. „Taip yra ypatingo „Fazer“ dėmesio kokybei, pavyzdžiui, ši įmonė pagaminti vienai pieniško šokolado plytelei sunaudoja 200 g šviežio pieno ir nenaudoja pieno miltelių kaip kiti gamintojai“, - aiškino M.Snarskis.

Pasak jo, gaminių savikainai įtakos turi ir brangi darbo jėga: Suomijoje viena darbininko darbo valanda kainuoja 21 eurą, o Lietuvoje – 5 eurus. „Todėl gaminant vienoje iš Baltijos šalių „Fazer“ šokolado ir jo gaminių kainos bus mažesnės“, - tikisi direktoriaus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

M.Snarskio duomenimis, Lietuvoje vienas gyventojas per metus vidutiniškai suvalgo 3,5 kg šokolado (neskaitant sveriamų saldainių), o Suomijoje – 12 kg. „Tad galimybės augti čia didelės“, - mano direktorius.

„Fazer“ Lietuvoje yra įsigijusi duonos kepyklą su „Gardėsio“ prekiniu ženklu, kurią valdo „Fazer Kepyklos“. Ji šiuo metu yra trečia pagal dydį duonos gamintoja Lietuvoje. Po įmonių grupių „Fazer“ restruktūrizacijos „Fazer Kepyklos“ atsakingos ne tik už duonos gamybą, bet ir konditerijos produkcijos platinimą Lietuvoje.

Pernai „Fazer“ įmonių grupė uždirbo 44,5 mln. eurų pelno ir turėjo 1,4 mljrd. eurų apyvartą – 282 mln. eurų daugiau nei 2008 m. Šiuo metu šalies šokolado ir jo gaminių rinkoje dominuoja gamyklų „Kraft Foods Lietuva“, „Rūta“ ir „Vilniau pergalė“ produkcija.

Saulius Tvirbutas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų