REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors legendinis 41-metų vokiečių lenktynininkas Michaelis Schumacheris, grįžtantis į „Formulę-1“, vairuos nebe raudoną „Ferrarį“, o „Mercedes-Benz“ bolidą, jo tikslas tas pats – tapti pasaulio čempionu.

REKLAMA
REKLAMA

Tiki savimi ir fanais

– Kas tave privertė priimti sprendimą grįžti į „Formulę-1“? – M. Schumacherio paklausė įtakingas D. Britanijos žurnalas „Autosport“.

REKLAMA

– Viskas yra labai paprasta, nes aš niekada nebuvau palikęs lenktynių trasos. 2006 metais buvau pavargęs nuo „Formulės-1“, tačiau per tą laiką susigrąžinau visą energiją ir jaučiau, kad esu pasiruošęs rimtiems dalykams.

Kai lapkričio pabaigoje sulaukiau „Mercedes-Benz“ komandos vadovo Rosso Brawno skambučio ir išgirdau pasiūlymą grįžti, iškart apsidžiaugiau, apsvarsčiau visas aplinkybes ir sutikau.



– Kaip jautiesi? Ar nebeskauda kaklo?

REKLAMA
REKLAMA

– Mano savijauta buvo pagrindinis dalykas prieš priimant šį sprendimą. Prieš duodamas galutinį „taip“, turėjau būti tikras, kad būsiu pasiruošęs. Galiu užtikrinti 100 procentų, kad visos mano kaklo problemos – jau praeityje.

Kai praėjusiai metais bandžiau grįžti į „Ferrarį“, buvo praėję per mažai laiko nuo mano avarijos, todėl dar jaučiau skausmą. Bet dabar aš jau išsigydžiau ir galiu daryti viską, ką dariau anksčiau.

– Ar tikiesi, kad trasoje būsi toks pat greitas, kaip ir anksčiau, ir galėsi kaip lygus su lygiais varžytis su tokiais lenktynininkais kaip Lewisu Hamiltono ir Fernando Alonso?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Tikiu savimi ir esu visiškai ramus dėl to. Kai pirmą kartą po motociklo avarijos įlipau į kartingą, buvau labai greitas. Be abejo, „Formulėje-1“ man reikės vėl iš naujo įrodyti, kad galiu sėkmingai lenktyniauti su geriausiais pasaulio pilotais, bet aš to labiausiai ir laukiu. Taip pat tikiu sulaukti didžiulio palaikymo iš savo fanų. Man jie labai svarbūs.

Nenori būti tik vidutiniokas

– Ką tau reiškia palikti „Ferrarį“ ir persikelti į „Mercedes-Benz“ ekipą?

– Jei atvirai, tai nebuvo lengvas žingsnis. Per 14 metų, praleistų „Ferrari“ komandoje, aš susiradau daugybę draugų ir su jais išgyvenau puikių akimirkų.

REKLAMA

Manau, kad rimtai apie sugrįžimą į „Formulės-1“ varžybas mane privertė pagalvoti tik tai, kad sulaukiau seno draugo kreipimosi. „Mercedes-Benz“ mane viliojo jau ir anksčiau, bet buvo tiesiog neįmanoma, kad aš palikčiau „Ferrarį“.

Vis dėlto tai, kad komandos vadovu tapo Rossas Brawnas atvėrė naujas galimybes ir džiaugiuosi, kad dabar galėsiu važiuoti būtent su „Mercedes-Benz“ bolidu.

– Tavo pasiekimai „Formulėje-1“ – tiesiog fenomenalūs. Ar nebijai, kad žmonės ir dabar iš tavęs reikalaus labai daug, gal net per daug?

REKLAMA

– Ne bijau, o pats noriu, kad taip ir būtų. Aš priėmiau šį iššūkį irgi dėl to, kad tikiu, jog vis dar galiu laimėti. Be to, „Mercedes-Benz“ yra tikrai labai stipri komanda ir mūsų vienintelis tikslas yra tapti pasaulio čempionais. Taip, laukia didžiulė konkurencija ir įtemptos pirmenybės, bet viskas mūsų rankose.

– Ar klausei savo šeimos patarimo prieš priimdamas sprendimą?

– Taip, žinoma. Natūralu, kad norint priimti tokius svarbius sprendimus pirmiausia turi išsiaiškinti asmeninę situaciją ir santykius. Visi maniškiai buvo sujaudinti, o žmona ypač laiminga. Ji net nemėgino manęs perkalbėti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lenktyniaus mažiausiai trejus metus

– Kiek ilgai vairuosi „Mercedes-Benz“ bolidą?

– Tarėmės dėl trejų metų sutarties, taigi tai tikrai bus ne vienų metų nuotykis.

– Kokie faktoriai lėmė, kad būtent dabar nusprendei grįžti į „Formulę-1“? Juk anksčiau sakei, kad tau tai nebeįdomu.

– 2006 metais buvau visai išsisėmęs, man būtinai reikėjo pailsėti. Nuo to laiko niekada rimtai nė nesvarsčiau, kad dar kada nors galėčiau grįžti į lenktynes, tad tiesiog smagiai leidau laiką. Bet susiklosčius dabartinei situacijai ėmiau galvoti, kodėl gi ne.

REKLAMA

– Kaip vertini savo galimybes dar kartą tapti pasaulio čempionu? Ir kas, tavo manymu, bus didžiausi tavo konkurentai?

– Manau, tarpusavyje aršiausiai kovos tos keturios komandos, kurios šiame čempionate užėmė pirmas keturias vietas („Brawn GP“ (dabartinė „Mercedes-Benz“), „Red Bull“, „McLaren“ ir „Ferrari“). Kova bus tikrai atkakli, bet fanai turi tikėti manimi.



– Jei tik sugrįžęs laimėtum daugelį etapų ir aštuntą kartą taptum čempionu, ar tai būtų didžiausias tavo pasiekimas per visą karjerą?

REKLAMA

– Tai tikrai būtų unikali patirtis ir pasiekimas, bet pirma reikia atsisėsti į bolidą, o visos kalbos – po to.

TIK FAKTAI

41-metis vokietis „Formulės-1“ varžybose vėl startuos 2010 metų kovo 14 dieną Bahreino trasoje vyksiančiame pirmajame naujojo sezono, kuriame varžysis net 13 ekipų, etape.

Praėjusiais metais M. Schumacheris irgi buvo paskelbęs apie savo sugrįžimą, kai sunkią traumą patyrė „Ferrari“ pilotas Felipe Massa, bet dėl prastos sportinės formos paskutiniu metu pakeitė savo sprendimą.

Iš „Formulės-1“ legendinis M. Schumacheris pasitraukė 2006 metais ir nuo to laiko profesionaliai nelenktyniavo.

Per savo karjerą M. Schumacheris laimėjo net 91 „Formulės-1“ etapą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apskaičiuota, kad nuo savo debiuto prestižinėse „Formulės-1“ lenktynėse 1991 metais Šumis, kuris yra vienas turtingiausių pasaulio sportininkų, iš viso uždirbo net apie 480 milijonų eurų.

„Mercedes“ ekipa M. Schumacheriui taps ketvirtąja stotele prestižinėse „Formulės-1“ lenktynėse: prieš tai 1991 m. vokietis atstovavo „Jordan“, 1991-1995 m. – „Benetton“, o 1996-2006 m. – „Ferrari“.

2010 metais „Mercedes“ komandai rimčiausi konkurentai turėtų būti „McLaren“ (Jensonas Buttonas, Lewisas Hamiltonas) ir „Ferrari“ (Fernando Alonso, Felipe Massa) lenktynininkai.




AFP/Reuters/Scanpix nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų