REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atliekų vežėjas „VSA Vilnius“ įsidiegė naują transporto kontrolės sistemą, kuri leidžia mažesnėmis sąnaudomis sėkmingiau aptarnauti gyventojus. Investicija siekia 312.000 Lt, sistema pritaikyta 18 atliekų surinkimo automobilių ir valdymo centrui Vilniuje.

REKLAMA
REKLAMA

Sistema leidžia realiu laiku sudaryti tinkamiausius maršrutus, stebėti transporto priemonių buvimo vietą, kontroliuoti ekipažo atliekamus veiksmus.

REKLAMA

„Iki šiol dėl žmogiškojo faktoriaus dirbome nepakankamai efektyviai. Dabar galime kontroliuoti savo vairuotojus, operatyviai jiems pagelbėti, žinoti tikrąsias vėlavimų priežastis, jas šalinti. Taip pat galime garantuoti, kad nebus nesusipratimų, kai išsiskiria vairuotojo ir kliento teiginiai“, – sakė Martynas Surplys, UAB „VSA Vilnius“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas.

Kiekviename šiukšliavežyje yra įrengti kompiuteriai su navigacine kontrolės sistema. Pagal įdiegtas naujas procedūras, vairuotojai, ištuštinę konteinerį, privalo kompiuterinėje programoje atliktą darbą pažymėti. Jei konteineris sulaužytas, užtvertas kelias ar kt. atvejais - vairuotojas apie incidentą programoje informuoja valdymo centrą, kuris imasi operatyviai jį spręsti.

REKLAMA
REKLAMA

Diegimo projektas apėmė techninės ir programinės įrangos įsigijimą, jos integravimą su verslo valdymo sistema, apskaitos sistema, procesų ir procedūrų pakeitimus, darbuotojų apmokymą.

Sistemoje yra fiksuojami duomenys apie konteinerių būklę, į sąvartyną nugabentų atliekų kiekį, nupirktų ir sunaudotų degalų kiekį ir t.t. Nauji klientų adresai į maršrutus įtraukiami automatiškai, vairuotojui pateikiamas pats optimaliausias tos dienos maršrutas.

“Dabar mes tiksliai žinosime, kokia mašina kur važiavo, kiek laiko kada stovėjo, ar tikrai ištuštino konteinerį. Taip pat galime klientui operatyviai atsakyti, kur šiuo metu yra mašina, kada ji atvyks pas klientą”, – sakė p. Surplys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, naudojant sistemą išeikvojama mažiau degalų (mažėja tarša), sutrumpėja vairuotojų nenašaus darbo laikas, pailgėja transporto priemonių tarnavimo laikas. Visa tai, p. Surplio teigimu, leidžia logistikos išlaidas iš karto sumažinti 10 proc. “Transporto kontrolės sistema leidžia taikyti ir kitas logistikos procesų optimizavimo priemones, kurios ateityje, mūsų skaičiavimais, gali logistiką atpiginti iki 25 proc.”, – sakė „VSA Vilnius“ atstovas.

„VSA Vilnius“ šia investicija yra siekiama kelių ilgalaikių tikslų. “Visų pirma, sieksime būti rinkos lyderiai pagal teikiamų paslaugų kokybę. Antra, išlaikyti atlyginimus darbuotojams, kuriems, beje, šis pokytis yra didelis asmeninis iššūkis, nes reikia išmokti dirbti naujoviškai. Trečia, tai viena iš priemonių, kuria siekiame mažinti taršą aplinkai”, – sakė p. Surplys.

REKLAMA

Bendrovė „VSA Vilnius“ – viena didžiausių atliekų surinkimo ir tvarkymo paslaugas teikiančių įmonių Lietuvoje, šalyje veikianti nuo 1945 metų. Bendrovė nuolat tobulina veiklos procesus, investuoja į transporto parko atnaujinimą, domisi naujausiomis atliekų surinkimo technologijomis, jas siūlo ir diegia Vilniaus mieste. Įmonė užima apie 30 proc. sostinės atliekų tvarkymo rinkos.

Bendrovė remia ir propoguoja ekologiškus bei gamtai draugiškus atliekų tvarkymo metodus, investuoja į technologijas bei procesus, siekdama mažinti taršą Vilniaus mieste.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų