REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Priauginta realybė (augmented reality) jau gerus metus yra viešojoje marketingo erdvėje naudojamų žodžių TOPe. O nepriaugintoje, t.y. tikroje realybėje lietuvišką pavyzdį atrodo turime tik vieną – tai TELE2 bonųgaudyklė ir jos valdymas specialiu paveikslėliu, kuris buvo atspausdintas ant laisvalaikioviršelio. Šiuo paveikslėliu galima valdyti žaidimą patalpinta pildyksvetainėje.

O tuo tarpu pasaulinių pavyzdžių gausu – štai vienas iš TOPų.

REKLAMA
REKLAMA


Vienas paskutinių pasaulyje aptarinėjamų kampanijų panaudojant priaugintą realybę yra Burger King reklaminis skydelis. Spustelėjus ant šio skydelio yra aktyvuojama vartotojo kompiuterio kamera ir kviečiama prieš ją parodyti vieno dolerio kupiūra. Kai tik dolerio vaizdas patenka į skydelyje esantį rėmelį – prieš akis iššoka BurgerKing mėsainis Whopper.


Kaip tai veikia galite išmėginti čia.


O jei neturite kameros, tiesiog pasižiūrėkite:




REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų