REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektroniniai valdininkų pažymėjimai neleidžia išnaudoti galimų privalumų, juos tenka atnaujinti pasikeitus valdininko kvalifikacijai, o per metus ši inovacija mokesčių mokėtojams kainuoja beveik 1 milijonas 300 000 litų.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo praėjusių metų valstybės tarnautojams išduodami modernūs elektroniniai pažymėjimai su įmontuota mikroschema. Jie netgi leistų naudotis elektroniniu parašu ir jungtis prie įvairių duomenų bazių. Tačiau dėl įvairių technologinių nesklandumų elektroniniu parašu ir duomenų bazėmis naudotis šių pažymėjimų turėtojams dar neįmanoma. Taip pat nesklandumų kylą pasikeitus valdininko kvalifikacijai – tokiu atveju tenka gaminti naują elektroninį pažymėjimą.

REKLAMA

Kaip teigia Seimo narė Agnė Bilotaitė, kiekvieną mėnesį yra išduodama po 1000 tokių pažymėjimų. Kiek tarp jų naujų, o kiek atnaujintų dėl aukščiau išvardintos techninės specifikos – neaišku. Seimo narė tvirtina, kad tokiu atveju kyla įtarimų, kad toks nuolatinis atnaujinimas gali būti naudingas pažymėjimus gaminančiai įmonei.

Pažymėjimus gaminanti įmonė informacijos apie tai neteikia, nes tai įslaptinta informacija. VRM duomenimis vienas pažymėjimas kainuoja apie 80 litų, valdininkams jų išduota apie 16 000. Iš biudžeto už juos sumokėta beveik 1 milijonas 300 000 litų, be viso to kitais metais pažymėjimų gali prireikti dar tiek pat.

REKLAMA
REKLAMA

VRM viceministras teisina, kad technologinių trūkumų būtą, bet ateityje jie bus pašalinti. Viceministras tikino, kad pažymėjimų atnaujinimas papildomai nekainuos, tačiau audito komitetas jau prašo valstybės kontrolės atlikti patikrinimą.

Valstybės kontrolė VRM veiklos auditą žada pradėti gruodžio mėnesį.



Apie tai žiūrėkite LNK žinių videoreportaže

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų