REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Vilniuje veikiančio mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovo pareigas pradėjo eiti Darius Urbonas. „Balsas.lt savaitė“ pasidomėjo, kaip D. Urbonas vertina savo darbą ir „Europos“ perspektyvą.

REKLAMA
REKLAMA


Kokia Jūsų darbo specifika ir atsakomybė?


Kompanija „BPT Asset Management“ (BPT) valdo nekilnojamojo turto (NT) investicinius fondus. Tai didžiausias institucinis investuotojas Baltijos šalyse, investuojantis į aukštos kokybės komercinės paskirties NT. Jis valdo nemažą portfelį biuro, pramonės ir logistikos paskirties pastatų, taip pat prekybos objektus. Lietuvoje didžiausi iš tokių yra prekybos ir paslaugų centras „Molas“ Kaune, prekybos centras BIG Klaipėdoje bei gražiausia mūsų prekybinė investicija – mados ir stiliaus centras „Europa“ Vilniuje.

REKLAMA


Nuo 2005-ųjų kompanijoje esu atsakingas už visas prekybines investicijas Lietuvoje. Šiame prekybos centrų segmente dirbu daugiau kaip septynerius metus. Man ši sritis labai įdomi, greitai besikeičianti, kuriai reikia dėmesio ir atsidavimo. Visuose mūsų prekybos centruose kasdien apsilanko daugiatūkstantinės minios lankytojų. Dėl to esame nuolatiniame inertiškame procese, kuris užtikrina, mano nuomone, neįkainojamą patirtį.


Žmogiškoji BPT prekybos objektų organizacijos dalis yra kelių lygiaverčių partnerių komanda, struktūra paprasta, nedidelė ir ypač mobili. Visi prekybos objektai ir nuomos bei rinkodaros santykiai skirti prižiūrėti to objekto vadovui. Bet mes visi dirbame išvien, siekiame tikslo, todėl mano vaidmuo visus tuos metus buvo daugiau partnerio, o ne tiesioginio vadovo.

REKLAMA
REKLAMA


– „Europa“ turi savų tradicijų, pirmoji yra surengusi įvairių akcijų, nuomininkų joje niekada netrūksta. Ar sunku to pasiekti?


– „Europa“, mūsų manymu, yra deimančiukas Vilniaus prekybos centrų plotmėje savo architektūra, planavimu, dydžiu ir vieta mieste. Sakoma, kad „Europa“ tapo viena iš naujojo Vilniaus legendų ir vakarietiško gyvenimo būdo bei verslo kultūros simbolių. Turime savo viziją, esame ambicingi ir drąsūs, todėl ir toliau kantriai, su didele meile puoselėsime šią legendą.


Su buvusia vadove Sandra Kiviliene pavyko nuveikti įvairios apimties įdomių uždavinių, nors visais laikais jie nebuvo lengvai pasiekiami. Pagrindinis lūkestis buvo ir yra „Europoje“ įtvirtinti prekių vardus, kurie kartu su mumis kurtų legendą „unikalus produktas – unikaliems, kitokiems, siekiantiems, veikliems, įdomiems lankytojams“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kokią matote „Europos“ viziją ir ar ji skiriasi nuo dabartinės?


Centras mažiukas ir jaukus, jame nėra daug vietos. Tad nenorime, kad jame būtų tokių, kurie gadintų mūsų „deimančiuką“. Norime pritraukti tik įdomių, veiklių ir išskirtinių partnerių. Todėl siekiame ir sieksime būti kitokie, išskirtiniai ir mūsų draugų lūpomis vadinami geriausiu prekybos centru Vilniuje. Mūsų pozicija aiški ir išmatuojama, pirkėjai aiškūs ir mes tenkiname jų lūkesčius.


TIK FAKTAI


Mados ir stiliaus centras „Europa“ pastatyta 2004 metais.


Nuo atidarymo „Europos“ vadove dirbo S. Kilivienė. Dabar ji daro pertrauką aktyvioje profesinėje veikloje.




„Europa“ yra gražiausia BPT prekybinė investicija“, – įsitikinęs D. Urbonas. Eltos nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų