REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena iš įtakingiausių žiniasklaidos agentūrų grupių MediaCom ir žiniasklaidos agentūrų tinklas Trendmark pasirašė bendradarbiavimo susitarimą dėl partnerystės Baltijos šalyse. Pagal susitarimą nuo 2009 m. spalio 1d. Trendmark atstovaus MediaCom Baltijos šalyse ir vadinsis Trendmark/MediaCom.

REKLAMA
REKLAMA

UAB Trendmark Lietuvoje įkurta 2003 m., tarp agentūros klientų yra tokios kompanijos kaip Lietuvos draudimas / RSA, AVIVA Lietuva, Camelia vaistinė, Suslavičius - FELIX, Vičiūnai & Ko, Oriflame ir kiti. Iki šiol Trendmark bendradarbiavo su tinklu Universal McCann, tačiau įsigaliojus naujam susitarimui šis bendradarbiavimas bus nutrauktas.

REKLAMA

Žydronė Amšiejūtė, Trendmark direktorė: „Pakvietimas tapti MediaCom atstovais Baltijos šalyse, gautas iš pasaulinio lygio komunikacijos žiniasklaidoje profesionalų, mums reiškia aukščiausią agentūros įvertinimą ir mūsų patirties bei žinių pripažinimą.”

MediaCom yra viena didžiausių pasaulyje žiniasklaidos komunikacijos agentūrų, kurios apyvarta viršija 26 mlrd US$ (Duomenys: RECMA) bei turi 111 atstovybių 86 pasaulio šalyse. MediaCom įmonių grupėje yra tokie savo sričių lyderiai, kaip MediaCom Interaction, MediaCom Search, MediaCom Direct, MediaCom Mobile, MediaCom Business Science, MediaCom Insights ir MediaCom ESP (renginių ir rėmimų ekspertai). MediaCom Worldwide yra WPP, vienos didžiausių pasaulyje rinkodaros komunikacijos kompanijų narys, taip pat yra didžiausios pasaulyje WPP media agentūrų grupės GroupM dalis.

Daugiau informacijos apie šią naują partnerystę bus pateikta 2009 m. rudenį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų