REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo šių metų liepos 27 dienos Tarptautiniame Vilniaus oro uoste pradėjo veikti „Tez Tour“ atstovybė, kurios paskirtis – pasirūpinti nestandartinėmis kelionių situacijomis ir būti šalia savo klientų tuo metu, kai agentūros nedirba. Šis tarptautinio kelionių organizatoriaus padalinys neturės kelionių pardavimo teisės – kaip ir anksčiau, ji priklausys tik keliones platinantiems agentams.

REKLAMA
REKLAMA

„Norėdami dar glaudžiau bendradarbiauti su mūsų keliones platinančiomis kelionių agentūromis ir padėti joms spręsti netikėčiausius klausimus, tikslingai įsteigėme „Tez Tour“ padalinį Tarptautiniame Vilniaus oro uoste“, – bendrovės pranešime cituojamas „Tez Tour“ direktorius Lietuvoje Aleksandras Sukovas. - Esame suinteresuoti, kad patikimi mūsų verslo partneriai bei klientai išvengtų bet kokių su kelione susijusių nesklandumų ir galėtų gauti visą juos dominančią informaciją net ir paskutinėmis minutėmis prieš skrydį ar tuo metu, kai kelionę pardavusi agentūra nedirba“.

REKLAMA

Kaip teigė kompanijos vadovas, komunikacija su klientais yra labai svarbi ir agentūrų nedarbo metu, be to, nei vienas agentas neapsaugotas nuo tokių situacijų, kai pavyzdžiui, kitame mieste gyvenantis klientas pamiršta kelionės bilietą. Esant „Tez Tour“ atstovybei, išskirtiniais atvejais jis bus atspausdintas tiesiog oro uoste.

Keleivių išlydėjimas – viena iš svarbiausių numatomų „Tez Tour“ atstovybės oro uoste funkcijų. Padalinyje dirbantys asmenys derins išvykstančiųjų sąrašus ir pateiks juos skrydžio įgulai. Anot pranešimo, „Tez Tour“ atstovybė veiks kaip specializuotas kelionių organizatoriaus informacinis centras ir komunikacijos kanalas, kuriuo apie išvykimo laiką bei aplinkybes bus informuojami sutinkantieji „Tez Tour“ asmenys poilsinėje šalyje.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės pranešimo, „Tez Tour“ būstinės oro uoste darbuotojai bus įpareigoti operatyviai spręsti netikėtai susiklosčiusias situacijas, taip pat teikti ataskaitas TEZ TOUR administracijai.

Norėdami pasitikslinti skrydžio laiką ar vietą, poilsiautojai tris valandas prieš kiekvieną skrydį galės kreiptis kelionės sutartyje nurodytu „Tez Tour“ atstovybės oro uoste telefonu, taigi kelionių agentūros išvengs papildomos administravimo veiklos ir turės galimybę daugiau dėmesio skirti savo verslo plėtrai, atstovaujant tarptautinį „Tez Tour“ prekės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų