REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija trečiadienį pasiūlė sudaryti darbo grupę, kurioje ekspertai, Lietuvos kelių priežiūros direkcijos, savivaldybės specialistai bei Kauno apskrities Kelių policijos pareigūnai kartu su "Megos" prekybos ir laisvalaikio centro atstovais išanalizuos, kokius pakeitimus žada transporto plėtros koncepcijos kūrėjai projekte, numatytame įgyvendinti kartu su centro plėtra.

REKLAMA
REKLAMA

"Megos" turimoje 28 ha teritorijoje prekybos ir laisvalaikio centro plėtra vyks etapais. Įgyvendinant šią prekybos centro plėtrą bus būtina pasirašyti sutartį dėl infrastruktūros su Kauno miesto savivaldybe, derinti visus sprendinius, gauti visuomenės pritarimą.

REKLAMA

Transporto mazgas šalia "Megos" - vienas intensyviausių Lietuvoje, per parą juo pravažiuoja apie 50 tūkst. automobilių. Iki parengiant detalųjį investicijų planą reikia ir transporto išvystymo schemos. Todėl Transporto eismo plėtros koncepciją projektuotojai jau derina su Lietuvos automobilių kelių direkcija ir miesto savivaldybe.

Koncepcijos sprendiniai Kauno miesto savivaldybėje pirmą kartą buvo pristatyti pavasarį. Kaip paaiškėjo šį trečiadienį, ne į visas tuomet girdėtas pastabas projektuotojai ir užsakovai linkę atsižvelgti. Savivaldybė siūlė dalį toje vietoje kylančių eismo problemų išspręsti viename miesto gatvės ir automagistralės Vilnius - Klaipėda (prie jos ir yra "Mega") susikirtime įrengus dviejų lygių sankryžą. Tačiau koncepcijos kūrėjai dabar siūlo apsvarstyti kitus du variantus: arba šviesoforais reguliuojamą, arba žiedinę sankryžą.

REKLAMA
REKLAMA

Birželio 18 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijoje, Vilniuje, buvo aptarti transporto plėtros ties "Mega" koncepcijos sprendiniai. Pakviesti Kauno miesto savivaldybės atstovai į aptarimą neatvyko. Savivaldybėje suburta Saugaus eismo komisija dabar abejoja, ar įgyvendinus planus nepablogės eismo sąlygos "Megos" aplinkoje. Prie Kauno pakraštyje esančio "Megos" centro, anot policijos atstovų, savaitgaliais susidaro automobilių kamščiai ir užfiksuojama nemažai eismo nelaimių, per kurias nukenčia pėstieji.

Transporto schemos kūrėjai linkę abejones atmesti ekspertų argumentais. Teigiama, jog buvo suskaičiuoti ties "Mega" važiuojančių automobilių srautai ir projektas koreguojamas, atsižvelgiant į gautus duomenis ir Automobilių kelių direkcijos rekomendacijas. Pastaroji, prieštaraudama Kauno savivaldybės nuomonei, paremtai gyventojų pageidavimais, siūlo uždaryti vieną iš nuovažų nuo automagistralės - ties Jotvingių gatve. Esą, piko metu per valandą ja pasinaudoja tik 70 automobilių, kai per tokį patį laiką kitomis nuovažomis važiuoja 500-600 mašinų. Policija siūlo nuovažą palikti automobilininkams. Ir dar labai rimtai pasirūpinti pėsčiųjų bei dviratininkų saugumu, numatant atitinkamas priemones naujoje transporto schemoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Komisijos posėdyje konstatuota, jog atlikus saugaus eismo auditą įsitikinta: transporto koncepcija atitinka reikalavimus. Greta to, šioje koncepcijoje įvertintos viešojo transporto maršrutų pertvarkos, skiriamas dėmesys galimybei viešąją transportą nuo autostrados perkelti į dubliuojantį kelią.

Saugaus eismo audito ataskaitoje pateiktoje eismo įvykių pasiskirstymo schemoje šiame transporto mazge yra labai didelis avaringumas (automobilių susidūrimai - 64 proc., užvažiavimas ant pėsčiojo - 29 proc., susidūrimai su dviračiu - 7 proc.).

Lietuvos automobilių kelių direkcija aptariamoje transporto atkarpoje - ties "Mega" - šiuo metu ruošia saugumo didinimo koncepciją bei diskutuoja dėl galimybių įrengti papildomai po vieną eismo juostą abiejose autostrados pusėse žaliosios juostos sąskait

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų