REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sudėtinga šiandienė ekonominė situacija prekybininkus verčia ieškoti tinkamiausių būdų, kaip paskatinti vartojimą ir išsilaikyti rinkoje. Vienomis dažniausių priemonių pardavimų skatinimui tampa įvairios akcijos ir nuolaidos, o kai kurie prekybininkai pristato specialiai sunkmečiui ir pasikeitusiems vartotojų poreikiams skirtą naujų prekės ženklų produkciją.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak vienos didžiausių produktų iš surimio ir žuvies produktų gamintojos „Vičiūnų“ įmonių grupės vyr. produktų grupės vadovės Vilmos Stankevičienės, nuolaidos ar akcijos suteikia trumpalaikį efektą, kadangi akcijai pasibaigus vartotojas vėl grįžta prie jam įprastų pirkimo įpročių. Siekdami skatinti žuvies produktų vartojimą ir pasiūlyti šiandienos vartotojų poreikius maksimaliai tenkinančius produktus, „Vičiūnai“ ekonominiu sunkmečiu rinkai pristatė atskirą žuvies produkcijos liniją „CHEAPY“. Anot V. Stankevičienės, naujojo „CHEAPY“ prekinio ženklo gaminiai turėtų tapti ne tik taupančių vartotojų pasirinkimu, - jiems būdinga ne net maža kaina, bet ir aukšta kokybė.

REKLAMA

„Pristatant naują pigesnių žuvies produktų liniją, mūsų tikslas nebuvo trumpalaikiai pardavimų šoktelėjimai, todėl atidžiai analizavome vartotojų poreikius tam, kad priimtume ilgalaikę abipusę naudą bendrovei ir vartotojui teikiančius sprendimus“, - pažymi V. Stankevičienė.

Pasak jos, kuriant „CHEAPY“ produkcijos liniją, kurią sudaro žuvies piršteliai, krabų lazdelės, silkė, rūkyta lašiša ir šaldyta žuvis (nototenija), buvo atlikti tyrimai ir apsvarstyta daugybė vartotojų pasirinkimą lemiančių faktorių. V. Stankevičienė pažymi, jog šiuo laikotarpiu žema kaina itin aktualu, tačiau, siekiant sudaryti didesnes galimybes vartotojams rinktis kokybiškus ir sveikus maisto produktus, pasiūlyti pigesnį produktą buvo tik vienas iš bendrovės išsikeltų tikslų.

REKLAMA
REKLAMA

„Daugumai žmonių šiandien nelieka laiko pasirūpinti sveika mityba, o dažna kliūtimi rinktis kokybiškesnius, sveikesnius produktus, tampa aukšta šių produktų kaina, todėl ieškojome optimaliausio sprendimo, kuris padėtų vartotojui keisti savo mitybos įpročius neaukojant nei laiko, nei pinigų, nei sveikatos“, - pasakoja V. Stankevičienė ir priduria, jog kuriant naująją produkciją buvo atsisakyta brangių pakuočių, sumažinti logistikos bei rinkodaros kaštai, tad vartotojas gali būti tikras, kad už mažesnę kainą gaus kokybiškus žuvies produktus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė „Vičiūnų restoranų grupė“, taip pat prisitaikydama prie pasikeitusių restoranų lankytojų mitybos įpročių ir galimybių, dar vasario mėn. viena pirmųjų šalyje restoranų tinklo „Katpėdėlė“ lankytojams pasiūlė „Krizės meniu“, kuris, pasak bendrovės direktoriaus Gedimino Balnio, buvo sudarinėjamas atsižvelgiant į kelis svarbiausius aspektus – patrauklią patiekalų kainą, jų maistinę vertę, kokybę bei pateikimo operatyvumą.

Specialųjį „Krizės meniu“ sudaro daugiausia karštieji patiekalai ir gaivieji bei alkoholiniai gėrimai, kurių kainos buvo sumažintos vidutiniškai 35 proc. „Į meniu įtraukti patiekalai nėra  prastesnės kokybės įprastų patiekalų versijos. Tai naujos receptūros patiekalai, artimesni tradicinei virtuvei bei namuose gaminamam maistui. Jie buvo kuriami siekiant, jog mūsų lankytojai sunkmečio laikotarpiu galėtų sutaupyti bei turėtų galimybę pernelyg neišlaidaudami greitai ir sočiai pavalgyti“, - pasakoja G. Balnis. Bendrovės tyrimų duomenimis, ekonominio sunkmečio metu valgymas viešose maitinimo įstaigose tapo greitesnis ir netgi pigesnis nei maisto gamyba namuose. „Manau, galimybė pavalgyti kokybiško ir sotaus maisto už gerą kainą restorane šiandien yra ypač aktuali daug dirbantiems ir užsiėmusiems žmonėms“, - teigia  „Vičiūnų restoranų grupės“ direktorius.

Prekybininkų teigimu, ekonominė situacija sąlygoja spartų naujų prekinių ženklų atsiradimą ir ne tik verčia pasukti galvas, kaip išsilaikyti ir sudėtingomis sąlygomis toliau sėkmingai vystyti verslą, bet taip pat dar atidžiau tyrinėti ir atsižvelgti į pasikeitusius vartotojų poreikius bei lūkesčius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų