REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuva pasaulyje turėtų prisistatyti kaip patikima ir gyvybinga šalis.

Pasaulyje garsus įvaizdžio kūrimo specialistas Wally's Olinsas (Volis Olinsas) ketvirtadienį pristatė Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategiją, kurioje Lietuvai siūlo prisistatyti Šiaurės Rytų Europos šalimi bei kurti mąslios, patikimos, romantiškos ir gyvybingos šalies įvaizdį.

REKLAMA
REKLAMA

„Didžiausias Lietuvos ekonominio įvaizdžio trūkumas yra silpnas bendras įvaizdis. Jūs net neįsivaizduojate, kiek mažai apie jus žino. Tad geriau darykite ką nors, kad jus išgirstų. Pateikėme idėjas, kurias dabar reikia įgyvendinti“, - sakė W. Olinsas.

REKLAMA

Jis teigė, kad Lietuva pasaulyje beveik nėra žinoma, todėl ji turi pasakyti, kuo ji išskirtinė.

„Žmonės neturi jokio įsivaizdavimo apie Lietuvą. Jei jūs vienu ar kitu būdu nesate susijęs su Lietuva, jūs apie ją nieko nežinote. Perdėtai įvertinti tą nežinojimą vargiai įmanoma. Turiu išsilavinusį indų kolegą, kuris juokėsi išgirdęs, jog vykstu į Lietuvą, nes manė, jog tai įsivaizduojama vieta“, - kalbėjo W. Olinsas.

REKLAMA
REKLAMA

„Jei žmonės pamato nuotrauką su Vilniaus gatvėje stovinčiu „Mini“ automobiliu, žmonės mano, kad tai negali būti tiesa. Reakcija į tai turėtų būti - pasakyti žmonėms, kad mes normalūs. Tokio proceso tikslas - kad žmones kažką pajustų išgirdę Lietuvos vardą, suvoktų skleidžiamą idėją. Nereikia jų apkrauti faktais, reikia leisti žmonėms pajusti Lietuvos dvasią“, - sakė W. Olinsas.

W. Olinsas ir jo vadovaujama įmonė „Saffron Brand Consultants“ pasiūlė Lietuvai įgyvendinti komunikacijos programą konkrečiose tikslinėse šalyse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos ekonominės plėtros agentūros (LEPA) generalinis direktorius Mantas Nocius BNS teigė, jog šiuo metu agentūra bendrauja su tarptautinės verslo konsultacijų bendrovės „Ernst & Young“ padalinio Paryžiuje specialistais. Jie pataria, į kokius verslo sektorius ir kokias šalis Lietuvai būtų naudingiausia orientuotis, pritraukiant investicijas bei skatinant eksportą.

Vilniuje gruodžio mėnesį lankęsi „Ernst & Young“ konsultantai taip pat išreiškė nuomonę, jog viena didžiausių problemų yra Lietuvos nežinomumas. Pasak M. Nociaus, „Ernst & Young“ rekomendacijas Lietuvai LEPA ketina paskelbti artimiausiu metu.

REKLAMA

Tuo metu strategiją pristatęs W. Olinsas Lietuvai siūlė nenaudoti „prestižinės reklamos“ britų verslo leidinyje „The Economist“ ar televizijoje CNN. Jo nuomone, geriau sukurti vienodą grafinį stilių ir retoriką, kuri būtų naudojama populiarinant šalį, ir nuolat tirti, kaip kinta šalies vertinimas kitose šalyse, skatinti programą „pagaminta Lietuvoje“.

W. Olinso parengta strategija - 176 puslapių knyga, kurioje pristatoma Lietuvos ekonominio įvaizdžio 2009-2014 metų strategija, jos komunikacijos priemonių planas bei komunikacijos gairės 2012-2014 metams.

Pernai įvaizdžio strategijai iš biudžeto buvo skirta 0,5 mln. litų.

W.Olinsas yra daugelio knygų, straipsnių įvaizdžio kūrimo temomis pasauliniuose leidiniuose autorius, mokymų ir paskaitų marketingo specialistams vedėjas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų