REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo ekonomikos lėtėjimo neišsisuka ir prabangių prekių pardavėjai, todėl jie keičia verslo strategiją, tačiau dalis verslininkų prognozuoja nežmoniškus pelnus.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš porą metų augusi prabangių prekių rinka šiandien neatsilieka nuo kitų ir yra priversta trauktis bei vykdyti išlaidų mažinimo politiką. Vis dėlto ne visi prabangių daiktų pardavėjai ateitį piešia pesimistiškai - lietuviai investuoja į nekintamą vertę turinčius daiktus, tikėdamiesi, kad jų investicijos atsipirks. Tokių produktų rinka auga kaip ant mielių, jiems šviesi ateitis prognozuojama ir šiais metais.

REKLAMA

„Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas pažymi, kad prabangių drabužių pardavimų kritimas, palyginti su kitų drabužių, prasidėjo dar praėjusių metų pavasarį. Įmonės parduotuvėse prabangus kostiumas gali kainuoti 2,5-12,5 tūkst. litų, paltas - 1,5-4 tūkst. litų. Dabar pardavimų kritimas esą sustojo, tačiau apyvartos didėjimo ateityje taip pat nesitikima.

Interjero puošmenomis, baldais, šviestuvais prekiaujančios įmonės „Liquid“ bendraturtė Simona Morkūnaitė sakė, kad įmonėje jau vykdoma išlaidų mažinimo politika. Palyginti su 2007 m., praėjusiais metais gruodžio mėnesį pardavimai krito 30 proc., šių metų sausį toliau krinta.

REKLAMA
REKLAMA

„Problema ta, kad didžioji dalis mūsų išlaidų susijusi su nuomojamais prekybos plotais ir darbuotojų atlyginimais. Mums nepavyksta išlaidų sumažinti taip greitai, kaip krinta pardavimai. Jei prekybos centrai nereaguos ir nesutiks mažinti nuomos kainų, kyla didelė grėsmė verslui“, - „Respublikai“ sakė S. Morkūnaitė.

Prabangiais automobiliais prekiaujantis „Audi“ centro pardavimo ir rinkodaros vadovas Linas Paulauskas teigiamų rinkos pokyčių prabangos prekėms taip pat nežada - šių metų sausio mėnesį, palyginti su praėjusiais metais, automobilių rinka krito 69 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Prestižinių automobilių pardavimai krinta mažiau, žmonės galbūt vis dar perka prabangius automobilius būdami vadovai ar įmonės savininkai, bet apriboja savo pavaldinių galimybes įsigyti naujus automobilius“, - teigė L. Paulauskas.

Tuo tarpu „Fabrikant“ generalinis direktorius Lietuvoje Kazimieras Baliukonis pardavimais nesiskundžia ir teigia, kad 2008 m. pardavimai juvelyrinių dirbinių rinkoje išaugo 250 proc.

„Mes kaip tik plečiamės ir atidarėme naujų salonų. Prekyba gera, nes žmonės investuoja į briliantus, auksą ir nori apsidrausti. Žmonės nori aukščiausios kokybės gaminio, brilianto švarumo ir geros kainos. Kaina negali būti nukelta iš dangaus, todėl taikome nuolaidas“, - teigė K. Baliukonis.

Anot jo, Lietuvoje labai daug pirkėjų, norinčių investuoti į brangakmenius. Esama klientų, kurie juvelyriniams dirbiniams išleidžia 100-200 tūkst. litų, tačiau vidutiniškai kainos prasideda nuo 500 iki 50 tūkst. litų. Prognozuojama, kad šiais metais įmonės apyvarta tik augs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų