REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Finansų ministras Algirdas Šemeta teigia negalintis paaiškinti, iš kur atsiranda 30 ct skirtumas tarp litro degalų Lenkijoje ir Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Žiūrint į dyzelino ir benzino kainų struktūrą, mokesčius, kurie numatyti, – tiek akcizas, tiek PVM – nerandame, kur prapuola maždaug 30 ct. Atėmus visus mokesčius ir įvertinus, kokia kaina turėtų būti Lietuvoje ir kokia Lenkijoje, 30 ct kainų skirtumas lieka nepaaiškinamas“, – trečiadienį teigė A. Šemeta.

REKLAMA

Anot jo, sunku pasakyti, ar skirtumas atsiranda mažmeninėje, ar didmeninėje kainoje. Tai ministras dar žada aiškintis: „Analizuosime ir tada galėsime pasakyti, kurioje grandyje ta kaina užsidedama“.

„Galbūt tai reiškia, kad nepakankama konkurencija šalyje, arba kitos priežastys“, – sakė jis.  

Pasak A. Šemetos, akcizų mažinimo klausimas Vyriausybėje kol kas nesvarstomas.          

„Tokio klausimo mes Vyriausybėje nesvarstėme, negaliu pasakyti, kas šiuo klausimu bus daroma“, – teigė finansų ministras.    

Anot jo, Lenkijos zloto kursas yra laisvai plaukiojantis, tad pastaraisiais mėnesiais smarkiai kritus jo kursui, sumažėjo ir akcizas degalams.

REKLAMA
REKLAMA

„Nemanau, kad galime padaryti plaukiojantį akcizą priklausomai nuo kitų šalių valiutų kursų“, – sakė jis. 

Tuo metu Seimo narys Kęstutis Glaveckas lrt.lt trečiadienį sakė, kad „Lenkija per pastaruosius kelis mėnesius devalvavo zlotą apie 30 proc. ir tai automatiškai paveikė degalų kainą. Lenkija šiuo metu yra nustačiusi praktiškai žemiausią akcizų lygį Europoje“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų