REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Interviu ir nuotraukos tik tuo atveju, jei straipsnis pozityvus, bendravimas tik su jiems palankiais žurnalistais: įžymybių pora Angelina Jolie ir Bradas Pittas žino, kaip kurti tobulą įvaizdį.

REKLAMA
REKLAMA

Mes matome juos filmuose. Ar kaip ikonas ant raudono kilimo. Matome jų tobulus kūnus, kai paparacai juos nufotografuoja atostogaujančius prie vandenyno. Ar, atrodo, atsitiktinių pasivaikščiojimų po parduotuves metu. Girdime apie krizes jų gyvenime, apie išsiskyrimus su mylimaisiais, apie problemas - ir manome, kad juos pažįstame. Atrodo, kad jie galėtų būti mūsų draugais.

REKLAMA

Tačiau taip niekada nebus. Nes jie - žvaigždės.

Šitie žmonės dažniausiai reprezentuoja ne save, bet savo įvaizdį. Mes matome tik projekciją. Fanams užtenka šios iliuzijos, jie skaito istorijas apie savo numylėtinius, tarsi žiūrėtų filmą. Visos šitos istorijos yra gerai surežisuotos. Pavyzdžiui, aktorė ir dainininkė Jennifer Lopez samdosi aštuonis iliuzijų režisierius, kurių vienintelis darbas - kurti tokią J-Lo, kuri atitiktų reikiamus Holivudo žvaigždžių mylimumo ir žinomumo standartus.

REKLAMA
REKLAMA

Angelinai Jolie ir Bradui Pittui tai nėra būtina. Jie neturi strateginio plano, jiems nereikia patarimų, jie nesamdo rinkodaros guru, išskyrus teisininką ir jų ilgametį patarėją Geyerį Kosinskį. To užtenka.

Neseniai dienraštyje „New York Times“ pasirodė straipsnis apie šios poros bendravimo su žiniasklaida triukus, padedančius kurti nepriekaištingą nesavanaudiškų įžymybių įvaizdį.

Pavyzdžiui, jie duoda interviu tik tuomet, kai leidinys nevartoja sąvokos „Brangelina“.

O parduodami savo naujagimių dvynukų nuotraukas žurnalui „People“ pareikalavo sudaryti ir tarpusavio susitarimą, reguliuojantį straipsnių turinį. Už ekskliuzyvines nuotraukas ir interviu pora gavo 14 mln. dolerių (juos paaukojo labdarai) bei išsireikalavo, kad tiek šiame, tiek vėlesniuose straipsniuose apie juos bus rašoma tik teigiamai. Be to, visuose interviu kur kas daugiau dėmesio turi būti skiriama A. Jolie humanitariniams projektams, o ne jos vaikams. Tokiu būdu Angelina kuria savo, kaip stiprios moters, įvaizdį, kuri, nepaisant sunkaus gimdymo, mieliau kalba apie sergančius Azijos vaikus, nei apie save.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„People“ atstovė paneigė šiuos teiginius: „Tai - netiesa. Nors mūsų žurnalas nusipirko nuotraukas, mes neleidžiame, kad trečiosios šalys darytų įtaką straipsnių turiniui.“

Tačiau „New York Times“ žurnalistė, turinti savo nuomonę šiuo klausimu, pateikia daugiau pavyzdžių, kaip Jolie ir Pittas žaidžia su žiniasklaida.

Pavyzdžiui, atvejis su žurnalu „Us Weekly“. A. Jolie atmetė šio leidinio pasiūlymą dėl interviu ir fotosesijos, tačiau pateikė kitą variantą: Angelina pranešė žurnalo fotografams, kur ir kada ji žais su savo įvaikiu Maddoxu. Netrukus buvo išplatintos nuotraukos, kuriose Jolie vaizduojama kaip gera mama, kuriai paparacai neduoda ramybės net tuomet, kai ji nori pažaisti su savo vaikeliu.

REKLAMA

Angelinai Jolie jau seniai primetama, kad ji išnaudoja žurnalistus savo nepriekaištingam įvaizdžiui kurti. Interviu ji kalba išimtinai tik apie savo humanitarines akcijas, o vizito Kambodžoje metu pasirūpina, kad šalies valdžia vizas išduotų tik jai palankiems žurnalistams. Filmų premjerų proga duodama interviu Angelina iš pradžių reikalauja žurnalistų pasirašyti sutartį, reglamentuojančią klausimų pobūdį.

Taip sukuriama Jolie-Pitto projekcija, kurią mato visuomenė: jie yra žvaigždės, nenorintys būti žvaigždėmis. Jie nori ramiai rūpintis savo šeima ir humanitariniais projektais. Publika mielai priima tokį įvaizdį. Nes niekam nerūpi, kokie Angelina ir Bradas yra iš tikrųjų. Užtenka projekcijos. Tai rodo ir jų populiarumo reitingas: jis išaugo dvigubai, kai Angelina Jolie 1999 m. gavo „Oskarą“, ir dabar visuomet atitinka Holivudo žvaigždei reikiamą standartą.

Jürgen Schmieder, „Sueddeutsche Zeitung“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų