REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klaipėdos uoste, ko gero, nebus nė vienos bendrovės, kuri būtų patenkinta tuo, kaip į jos teritorijas pristatomi arba išvežami kroviniai.

REKLAMA
REKLAMA

Yra didžiulių ne tik geležinkelių, bet ir automobilių įvažiavimo į uostą problemų, penktadienį rašo dienraštis „Klaipėda“.

REKLAMA

Šiaurinis išvažiavimo iš uosto kelias jau yra sutvarkytas, tačiau jis daugiau naudojamas lengviesiems automobiliams į pajūrį patekti ar į Palangą išvažiuoti nei kroviniams į uostą gabenti. Pietinio, taip pat centrinio išvažiavimo iš uosto kelių rekonstrukcijos dar yra tik planuose.

Smarkiai daugėja krovinių pietinėje uosto dalyje. Kompanijos dūsta ne tik dėl geležinkelių, bet ir automobilių srautų. Ypač sunkioje padėtyje atsidūrė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ - į ją iš „Draugystės“ geležinkelio stoties gabenant krovinius, sąstatus, kad jie patektų į „Klaipėdos Smeltės“ iškrovimo kelius, tenka maždaug pusvalandžiui įstumti į „Begos“ teritoriją.

REKLAMA
REKLAMA

„Klaipėdos Smeltė“ per parą priima penkis geležinkelio sąstatus. Maždaug tiek pat jų rieda ir į „Begą“.

Kaskart tenka kruopščiai derinti, kad geležinkeliais gabenami krovinių srautai nesikirstų.

Šių metų vasarą „Klaipėdos Smeltės“ teritorijoje bus įrengti penki papildomi geležinkelio keliai. Tai šiek tiek palengvins krovinių tiekimą geležinkeliais į „Klaipėdos Smeltę“.

Krovinių pristatymas geležinkeliais tiek į „Klaipėdos Smeltę“, tiek į „Begą“ visiškai bus išspręstas įrengus antrąją geležinkelio liniją.

Tačiau ji paaštrins krovinių gabenimo į „Klaipėdos Smeltę“ automobiliais problemas.

Jau trejus metus „Klaipėdos Smeltės“ bendrovės atstovai nuolat prašo įrengti papildomą išvažiavimą į Baltijos prospektą. Susikirtimo su geležinkeliu vietoje reikėtų įrengti viaduką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų