REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rodos, kaina nustojo būti pagrindiniu veiksniu, pagal kurį vartotojai renkasi, kuriame prekybos tinkle apsipirkti. Prekybininkai vis dažniau dėl klientų kovoja ir kitomis priemonėmis, tiesa, jau išbandytomis konkurentų.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmoji naujų prekybininkų karų kregždė veikiausiai buvo „Iki“ tinkle įdiegtos savitarnos kasos. Šią idėją, kaip jau skelbė „Respublika“, ketina pritaikyti ir kiti tinklai. Tačiau tai tik mainų pradžia.

REKLAMA

Nors prekybos centras paprastai įsivaizduojamas kaip vieta, kurioje pirkėjai apsirūpina prekėmis gana dideliais kiekiais, prekybininkai vis aktyviau kovoja ir dėl mažų pirkinių krepšelių. Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“ jau prieš porą metų įdiegė greitojo aptarnavimo kasas ir šiuo metu ruošiasi paslaugos tiekimą intensyviai plėsti.

„Šiuo metu kaip tik keičiame vadinamųjų „Express“ kasų apipavidalinimą ir diegiame papildomas kasas. Ištyrėme visų didžiųjų XX ir XXX parduotuvių pirkėjų, perkančių ne daugiau kaip 7 prekes, srautus, ir buvo parengtos rekomendacijos, kiek kiekvienoje parduotuvėje turi būti įrengta tokių greitojo aptarnavimo kasų. Pavyzdžiui, Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje „Maxima“ parduotuvėje jau įrengtos 8 tokios greitojo aptarnavimo kasos.

REKLAMA
REKLAMA

Per šį mėnesį „Express“ kasų skaičius bus padidintas visose XXX parduotuvėse, o dar per mėnesį ar du - ir kitose XX parduotuvėse.  Didžiausiose „Hyper Maxima“ parduotuvėse bus įrengiamos vidutiniškai 8 greitojo aptarnavimo kasos, o mažesnėse parduotuvėse - 4-6 kasos. Beje, padidinant šių kasų skaičių taip pat bus padidintas ir prekių, kurių galima pirkti šioje kasoje, limitas: dabar šis skaičius yra 5, o įrengiant šias kasas naujai bus galima greitai įsigyti iki 7 prekių“, - plėtros planus „Respublikai“ atskleidė UAB „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskytė.

Tiesa, greitojo aptarnavimo kasos, kaip pripažino V.Jakubauskytė, kartais virsta ir gudragalvių taikiniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau idėją jau pritaikė „Iki“. Tinklą valdančios UAB „Palink“ atstovas Tomas Vaišvila „Respublikai“ sakė, esą jo atstovaujama įmonė šiemet ne tik įdiegs pirmąsias greitojo aptarnavimo kasas, bet ir gerokai padidins jų skaičių.

Beje, ir „Maximos“ tinkle taikomos konkurentų išbandytos technologijos.  Neseniai pradėta akcija, per kurią perkant už 50 Lt ar daugiau klientai gauna specialius lipdukus. Surinkęs pakankamą kiekį lipdukų klientas už mažesnę kainą gali įsigyti virtuvės reikmenų.

Panašaus pobūdžio akcijos jau kurį laiką taikomos ir gana sėkmingai prigijo „Rimi“ tinkle.

REKLAMA

Tuo tarpu savitarnos kasos, T.Vaišvilos teigimu, sulaukė nemenko pirkėjų dėmesio. „Pradinio tyrimo rezultatai rodo, kad daugiau negu pusė pirkėjų savitarnos kasas jau yra išbandę. Nors didesnę dalį pirkėjų sudaro moterys, savitarnos kasos sulaukė daugiau vyrų dėmesio. Dažniausiai kasas išbandė 25-45 metų klientai. Vidutiniškai perkama po 3-7 prekes“, - teigė pašnekovas.

Tačiau per trumpą jų gyvavimą jau būta ir mėginimų aparatus apgauti. „Iš pradžių daugiausia klausimų sukėlė sveriamos prekės, konsultantai turėjo nemažai darbo. Buvo ir tokių atvejų, kai pirkėjai mėgino į aparatą įvesti ir kitos, pigesnės, prekės kodą. Nebuvo didelių konfliktų“, - teigė pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų