REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Televizija gina ne sportą?

Televizija TV3, paskelbusi karą alkoholio reklamą uždraudusiems parlamentarams, pateko į nepavydėtiną padėtį, nes aiškėja. kad ji gali kovoti ne tik dėl krepšinio, rašo dienraštis „Vilniaus diena”.

REKLAMA
REKLAMA

TV3 televizijos kova už sportą vakar netikėtai privertė suabejoti Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas, išplatinęs kreipimąsi, kuriame prašo televizijos vadovų paaiškinti, kodėl jie nusprendė atsisakyti vakar vykusios tiesioginės Eurolygos rungtynių transliacijos iš Kauno sporto halės.

REKLAMA

„Žalgirio“ vadovai atkreipia dėmesį, kad tiesiogiai netransliuojant Eurolygos rungtynių nukenčia visi komandos rėmėjai, kurie gali atsisakyti remti komandą. „Norime informuoti, kad komandos rėmėjų pretenzijos dėl neįvykdytų susitarimų tiesiogiai netransliuojant Eurolygos rungtynių bus perteiktos TV3 televizijai“, – teigiama klubo vadovybės pareiškime.

Televizija TV3 buvo susitarusi, kad vakar Kaune vykusias „Žalgirio“ ir Sienos „Montepaschi“ bei „Lietuvos ryto“ ir Le Mano „Sarthe“ rungtynes tiesiogiai transliuos Estijoje registruotas palydovinis kanalas „Viasat Sport3“, kurį mato palydovinės televizijos „Viasat“ ir daugumos šalies kabelinių televizijų žiūrovai.

Televizija sutriko

REKLAMA
REKLAMA

Jau ne pirmus metus „Žalgirio“ rungtynes Eurolygoje transliuojančios TV3 vadovams šis klubo pareiškimas buvo labai netikėtas. Televizijos vyriausiasis prodiuseris Jurgis Jefremovas atsisakė komentuoti „Žalgirio“ kreipimąsi, aiškindamas, kad šis adresuotas ne jam, rašo dienraštis „Vilniaus diena”.

„Tai bus aukščiausios vadovybės sprendimas. Jeigu jis bus greitai priimtas, paskelbsime per pirmąsias žinias“, – sakė jis dienraščiui.

Iškasė karo kirvį

Praėjusių metų pabaigoje TV3 sukėlė tikrą sumaištį, paskelbusi, kad dėl Seimo priimtų Alkoholio kontrolės įstatymo pataisų, kuriomis nuo 6 val. iki 23 val. uždrausta per televiziją rodyti alkoholio reklamą, neberodys tiesioginių Eurolygos varžybų transliacijų. Šiame stipriausių Europos krepšinio komandų turnyre kaunasi dvi stipriausios Lietuvos ekipos – Kauno „Žalgiris“ ir Vilniaus „Lietuvos rytas“. Televizija pranešė rodysianti tik rungtynių vaizdo įrašus po 23 val.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apie tai paskelbusi televizija pradėjo nuolat transliuoti vaizdo klipą, kuriame Lietuvos sporto žlugdymu kaltino pataisų iniciatorių parlamentarą Antaną Matulą bei parlamentarę Birutę Vėsaitę, esą sužlugdžiusią galimybę pataisyti absurdišką įstatymą. TV3 vaizdo klipų įaudrinti krepšinio sirgaliai internete pradėjo rinkti parašus po peticija, kuria reikalaujama atšaukti alkoholio reklamos draudimą. Vakar po peticija jau buvo pasirašę daugiau nei 56 tūkstančiai krepšinio aistruolių.

Šią savaitę prie TV3 prisijungė ir retokai sporto varžybas transliuojanti LNK televizija, pradėjusi rodyti panašaus turinio klipą. Seimo priimtu įstatymu piktinosi ir „Žalgirio“ bei „Lietuvos ryto“ klubų vadovai, teigdami, kad tokie draudimai yra absurdiški ir kenkiantys sportui.

REKLAMA

Kaltino šantažu

Gindamiesi nuo televizijos kaltinimų Seimo nariai teigė, jog TV3 klaidina sporto aistruolius, nes jie neuždraudė varžybų transliacijų. Parlamentarai teigimu, televizija ne gina sporto aistruolius, o kovoja dėl didžiulių pinigų, kuriuos už reklamą gauna iš alkoholio gamintojų. „Čia yra šantažas. Televizijos nepraras pinigų, nes kitos reklamos negali patekti į tą laiką, kadangi tuo metu transliuojama alkoholio reklama“, – sakė A.Matulas.

Vis dėlto kritikos smaigalyje atsidūrę parlamentarai neatlaikė spaudimo ir pažadėjo per sausio 11 d. prasidedančią Seimo sesiją skubos tvarka priimti įstatymo pataisas, kurios atlaisvintų alkoholio reklamos draudimo varžtus.

REKLAMA

Pradėti pirmi tyrimai

Vakar Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVAT) pradėjo pirmuosius du tyrimus dėl per televiziją parodytų alkoholinių gėrimų logotipų, rašo dienraštis „Vilniaus diena”.

Sankcijos gresia Lietuvos televizijai (LTV), parodžiusiai Italijos alkoholio gamintojo „Bosca“ logotipą, ir kanalui „Tango TV“, per kurio transliuojamas rankinio rungtynes buvo matomas Vokietijos alaus gamintojo „Krombacher“ prekės ženklas. VVAT pradėjo ir dar vieną tyrimą dėl dienraščio „Lietuvos rytas“vakar pirmame puslapyje išspausdintos publikacijos, kurioje yra nuotrauka su „Švyturio“ ir „Kalnapilio“ alaus simbolika ant krepšininkų marškinėlių.

Viktoras Baublys

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų