REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Spūstys dusina ir Kauną

Pirmadienio rytais grūstys Kaune atrodo dar didesnės. Savaitgalį nuo jų pailsėję vairuotojai savaitę pradeda keiksnodami miesto valdžią, nepastebinčią opios problemos, rašo „Kauno diena“.

REKLAMA
REKLAMA

Karštųjų taškų daugėja

„Kaunas spūstimis dar neprisivijo sostinės, bet tai menkai guodžia, kai ilgam įstringi kelių kilometrų ilgio automobilių eilėje“, – mano Rokų gyventojas Vytautas.

REKLAMA

Jis kiekvieną rytą prieš aštuonias patenka į grūstis ant hidroelektrinės tilto.

Didelės automobilių spūstys rytais susidaro Petrašiūnuose. Ten, uždarius Amalių geležinkelio pervažą, automobilių eilės nusidriekia ir ne piko metu.

Miesto centre vadinamieji karštieji taškai yra Birštono gatvėje, Vilijampolės tilto prieigose, Karaliaus Mindaugo prospekte ir prie Aleksoto tilto. Ties juo seniau spūstys susidarydavo tik važiuojant nuo Veiverių plento, dabar - jau ir iš Centro, nes Aleksote įsikūrė daug įmonių.

REKLAMA
REKLAMA

Dainavos mikrorajone sudėtingos eismo sąlygos piko valandomis - Pramonės prospekte ties žiedine sankryža su Taikos prospektu ir sankirta su Draugystės gatve.

Pašilės gatvės gyventojai prieš aštuonias ryto turi mažai vilčių išvažiuoti iš kiemų, nes ši dviejų eismo juostų gatvė tiesiog dūsta nuo automobilių gausos. Gyventojai tikėjosi, kad dėmesys į jų skundus bus atkreiptas, kai meru tapo ten gyvenantis Andrius Kupčinskas.

Vakarais automobilių perpildytos Parodos, K.Donelaičio, Žemaičių, Utenos gatvės, Radvilėnų plentas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Neišnaudojamos plačios gatvės

Transporto ir kelių tyrimų instituto Kelių tyrimo skyriaus viršininkas Mindaugas Dimaitis sakė, kad Kauno eismo situaciją savivaldybė paskutinį kartą buvo užsakiusi ištirti prieš šešerius metus.

Pašnekovo manymu, pats pigiausias pasiūlymas šiuo metu būtų - sutvarkyti magistralines gatves.

„Dabar plačios gatvės tik popieriuje vadinamos magistralinėmis, tačiau prospektuose labai daug kur leidžiama sukti į kairę, o pirmosiose juostose statomi automobiliai. Iš kelių vienos krypties eismo juostų nenutrūkstamas srautas įmanomas tik vienoje“, - „Kauno dienai“ aiškino M.Dimaitis.

REKLAMA

M.Dimaitis minėjo, kad neišnaudojamos ir Karaliaus Mindaugo, Taikos prospektų, Varnių gatvės, Veiverių plento (ten chaosas kyla ties turgumi) galimybės.

Specialistai siūlo pertvarkyti šviesoforų sistemą, kur įmanoma nubrėžti atskirą eismo juostą viešajam transportui, platinti gatves ties sankryžomis.

Pasiūlymai dulka stalčiuose

Pasak savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Zenono Girčiaus, pakartotinai samdyti specialistus, kurie siūlytų, kaip gerinti eismo situaciją, nėra prasmės dėl lėšų stokos.

REKLAMA

Pasak Z.Girčio, geriausiai eismą sureguliuotų į vieną sistemą sujungti šviesoforai. „Vaizdo kameromis perduodamą situaciją miesto sankryžose fiksuotų ir analizuotų speciali programa“, - aiškino jis.

Tačiau metų pradžioje miesto taryba nesiryžo skelbti koncesijos konkurso šiai brangiai sistemai įdiegti. Ji kainuotų apie 64 milijonus litų.

Saulius Tvirbutas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų