REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo šiol vienoje populiariausių pasaulyje video įrašų svetainėje „YouTube“ Lietuvą garsins ne tik „kaimo ereliai“. Surinkus frazę „A trip to the great little country“ šiame interneto puslapyje galima pamatyti nuotaikingą filmuką apie Lietuvą anglų kalba.

REKLAMA
REKLAMA

Originaliame šešių minučių trukmės klipe mūsų šalies bruožai atskleidžiami netikėtu kampu. Filmuko režisierius – Linas Augutis, personažus vaidina Gyčio Ivanausko teatro aktoriai. Specialiai filmui adaptuotas InCulto atliekamos dainos „Welcome“ variantas. Klipas sukurtas „Filmų era“ studijoje, sakoma pranešime spaudai.

REKLAMA

„Šis filmukas tikrai nėra niūrus ir standartinis. Jis tiesiog kitoks, – sako Saulė Mažeikaitė, Lietuvos instituto, kuris buvo klipo kūrimo iniciatorius, l.e.p. direktorė. – Reklaminių klipų apie Lietuvą sukurta ne tiek jau daug. Tikiu, kad kiekvienas jų rado savo auditoriją. Bet reklaminė produkcija greitai sensta, o rinka reikalauja vis naujų, kitokių produktų. Atsižvelgiant į šiuos poreikius, gimė originalaus muzikinio videofilmo sumanymas“.

REKLAMA
REKLAMA

Filme imituojama kelionė per didelę mažą šalį – Lietuvą – iš tikrųjų nufilmuota kino studijoje. Siužetą sudaro  pasakojimas apie parašiutu nusileidusį, nedaug apie šalį žinantį užsienietį, kuris atranda Lietuvą bei susipažįsta su lietuvių būdu. Filme nuotaikingai, kartais su autoironijos atspalviu atskleidžiamos  lietuviškos savybės ir ypatumai: negalime pasigirti popžvaigždėmis ar dideliu gimstamumu, bet  didžiuojamės, kad daugiausia Europoje kalbame mobiliaisiais telefonais ar turime puikų teatrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Keliautojas ne tik tradiciškai žavisi Lietuvos gamta, lengvu pajūrio smėliu, bet ir sužino apie lietuvių darbštumą ar meilę krepšiniui. Lietuvių savybės  tarsi stebimos užsieniečio akimis – nekuriant jokių išankstinių standartų.

„Filme į lietuvių privalumus ir į kompleksus žvelgiama su švelniu humoru. Nedaug teko matyti videoklipų, kuriuose šaliai pristatyti būtų naudojamas žaismingesnis formatas. Atsipalaidavęs žmogus lengviau įsisavina ir įsimena informaciją. Manau, kad internetas, o ypač „YouTube“ svetainė yra labai palanki erdvė tokio formato filmui. Tikiu, kad tai prisidės prie pozityvaus požiūrio formavimo“ – kalba S. Mažeikaitė.

Pirmą kartą klipas buvo demonstruotas dar šių metų gegužę, Helsinkyje vykusių Europos dienų metu, kur sulaukė itin palankių vertinimų.

Filmą planuojama rodyti įvairių tarptautinių renginių metų, išplatinti jį Lietuvos diplomatinėms atstovybėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų