REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į „Regitrą“ iš užsienio atvežto automobilio užregistruoti atvykusiai Rasai teko nusivilti: pasirodo, kad tokiai paslaugai priimami tik iš anksto užsiregistravę žmonės. 

Į „Regitrą“ iš užsienio atvežto automobilio užregistruoti atvykusiai Rasai teko nusivilti: pasirodo, kad tokiai paslaugai priimami tik iš anksto užsiregistravę žmonės. 

REKLAMA

Vilnietė pasakoja, kad prieš mėnesį nusipirko automobilį, atvežtą iš užsienio, kurį apdraudė ir gavo laikiną registraciją, kad būtų galima atlikti techninę apžiūrą. 

„Kadangi laikina automobilio registracija galioja mėnesį, neskubėjau visko iš karto daryti, pradžioje praėjau techninę apžiūrą, o artėjant laikinos registracijos pabaigai nusprendžiau važiuoti į „Regitrą“ atlikti nuolatinę registraciją. 

Prieš važiuojant pasiskambinau informacijos telefonu, paklausiau, ar galiu vykti tiesiai į padalinį registruoti automobilio, ar nebūtina iš anksto užsiregistruoti. Man pasakė, kad „geriau jau užsiregistruoti, patogiau“. Bet aš supratau, kad galima ir be registracijos, ji juk nepabrėžė, kad negalima. Todėl sėdau į automobilį ir išvažiavau į Lentvario gatvėje esantį filialą“, – pasakoja Rasa. 

REKLAMA
REKLAMA

Moteris sako, kad atvykus į padalinį pasirodė keista, kad aikštelė šalia „Regitros" – pustuštė, o ir nebuvo eilės šalia transporto priemonių registravimo ir identifikavimo.

REKLAMA

„Dažnai keičiu automobilius, vairuoju irgi netrumpai, dažnai prisireikia „Regitros“ paslaugų. Administracinėse patalpose visad būdavo masės žmonių, bet dar sėdėdama automobilyje nemačiau nei vieno. Taip pat ir prie transporto priemonių registravimo – paprastai ten būna eilutė, bet šį kartą buvo tuščia, atrodė keistai“, – sako Rasa. 

Vilnietė sako, kad durys į transporto priemonių registracijos skyrių buvo užrakintos, o šviesa patalpose nedegė. „Regitra“ naujienų portalą tv3.lt informavo, kad šis filialas pirmadieniais nedirba, nes stengiamasi sudaryti klientams sąlygas paslaugomis naudotis ir šeštadieniais.

REKLAMA
REKLAMA

„Vilniaus mieste iš viso yra trys „Regitros“ padaliniai. Pagrindinis Vilniaus filialas, esantis Lentvario g. 7, dirba nuo antradienio iki šeštadienio. Tuo metu kiti du padaliniai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio. Tokiu būdu užtikrinama, jog klientai sostinėje „Regitros“ paslaugas galėtų gauti šešias dienas per savaitę, t. y. nuo pirmadienio iki šeštadienio. 

Primename, kad pagrindiniame Vilniaus filiale (Lentvario g. 7) teikiamos visos paslaugos. Kitas padalinys klientams yra pasiekiamas adresu A. Juozapavičiaus g. 6, kur galima užsisakyti ar atsiimti vairuotojo pažymėjimą bei gauti prieš tai Lietuvoje registruotų transporto priemonių registracijos paslaugas. Na, o trečiame Avižienių padalinyje (Senasis Ukmergės kel.) teikiamos vairuotojo pažymėjimų išdavimo, B kategorijos egzaminavimo ir transporto priemonių, įskaitant ir įvežtų iš užsienio, registracijos paslaugos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Su tiksliais visų padalinių darbo laikais ir teikiamomis paslaugomis galima susipažinti „Regitros“ interneto svetainėje“, – rašoma „Regitros“ atsakyme.

Rasa sako nuvykusi ir į Avižienių padalinį, tačiau ir čia moteriai teko nusivilti. 

„Užėjau į patalpas ir prie įėjimo yra pastatytas talonėlių automatas. Aš paspaudžiau, kad atvykau užregistruoti iš užsienio atvežtą automobilį, o kompiuteris man išmetė, kad „paslauga laikinai neteikiama“. Pasirodė labai keista, kodėl? Vadinasi darbuotoja, kuri konsultavo mane telefonu, arba nežinojo, kad be eilės negalima, arba nepabrėžė to, nes jos atsakymas, kad „geriau užsiregistruoti“ tikrai nuskambėjo dviprasmiškai. Mane informavo klaidingai.

REKLAMA

Aš tikrai suprantu, kad dėl pandemijos visi turime dirbti pašėlusiu režimu ir kartais sunku suvaldyti procesus, bet man atrodo tokia informacija turėtų būti tiksli ir aiški, kad nereikėtų per visą miestą važinėtis ir tikėtis, kad pavyks automobilį užregistruoti. „Regitros“ svetainėje neradau jokios informacijos, kad žmonės priimami tik tie, kurie iš anksto užsiregistravę. Nesmagu“, – svarsto Rasa. 

Valdo klientų srautus

Tuo tarpu „Regitra“ sako, kad skatina klientus registruotis paslaugoms, mat taip stengiamasi kontroliuoti klientų srautus atsižvelgiant į epidemiologinę situaciją. 

„Didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui visoje Lietuvoje, klientai kviečiami naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ir pranešti apie jos pardavimą, taip pat užsisakyti naują registracijos liudijimą ar numerio ženklus vietoj prarastų bei kt. Visi elektroniniai užsakymai gali būti pristatomi į namus arba artimiausią paštomatą.

REKLAMA

Jei vis dėlto klientams nėra galimybės paslaugų atlikti internetu, pavyzdžiui, norima įregistruoti iš užsienio įvežtą transporto priemonę, tuomet dėl vizito padalinyje reikėtų užsiregistruoti iš anksto. Tai padeda valdyti klientų srautus, t. y. išvengti didelių susibūrimų ir tokiu būdu užtikrinti saugesnį fizinį atstumą tarp žmonių. Dėl vizito užsiregistruoti galima tiesiog internetu.

Klientai atvykę į padalinį be išankstinės registracijos yra aptarnaujami, jei kažkas savo vizitą atšaukė arba neatvyko.

Analizuojant šios dienos, t. y. spalio 19 d., 14.30 val. išankstinės registracijos duomenis matyti, jog laisvų vietų tiek iš užsienio įvežtų, tiek Lietuvoje prieš tai eksploatuotų automobilių registracijai yra jau rytoj. Tad jei Jūsų skaitytojas dėl vizito užsiregistravo iš anksto, jį tikrai aptarnausime rezervuotu laiku.

Primename, kad atvykstančių į „Regitrą“ prašoma būti sąmoningais ir laikytis bendrųjų saugumo reikalavimų: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, taip pat už paslaugas rekomenduojama atsiskaityti banko mokėjimo kortele“, – pažymi „Regitra“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų