REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rudenėjant ir vis dažniau palyjant šalyje vis daugiau miškų ir laukų kelių tampa nepravažiuojamais, kelius niokoja ūkininkų ir medkirčių sunkioji technika. Vairuotojai skundžiasi nepravažiuojamais keliais, o ūkininkai klausia kokiu būdu jiems nugabenti savo grūdus iki supirkimo vietos. Ministras atšauna, kad kelius turi atstatyti tie kas juos ir sugadino.

Rudenėjant ir vis dažniau palyjant šalyje vis daugiau miškų ir laukų kelių tampa nepravažiuojamais, kelius niokoja ūkininkų ir medkirčių sunkioji technika. Vairuotojai skundžiasi nepravažiuojamais keliais, o ūkininkai klausia kokiu būdu jiems nugabenti savo grūdus iki supirkimo vietos. Ministras atšauna, kad kelius turi atstatyti tie kas juos ir sugadino.

REKLAMA

Kelias ties Šiaulių ir Radviliškio rajonų ribomis. Iki šios vietos atvažiavę lengvųjų automobiliu vairuotojai jei neužklimpsta, suka atgal.

„Ne, kur tau. Seniai važiavau, dar kai sausa būdavo pravažiuodavau kartais, o dabar, sakau, važiuoju pažiūrėsiu ar nėra išmalta. Pasirodo išmalta“, – sako šiaulietis Arvydas.

„Esu bandęs ir esu užklimpęs važiuodamas į darbą ir ne vieną kartą. Tiesiog atsibosta braidyt po tas balas, tai pasisuki ir važiuoji aplinkui. Koks tu nuvažiuoji į darbą, aš nežinau – rūbai, batai, viskas“, – pasakoja šiaulietis Naglis.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo keliu dažniau važinėjantys vairuotojai sako, kad situacija kartojasi metai iš metų – rudenį ir pavasarį jie priversti užmiršti šį kelią kuris kasdien jiems sutaupytų  po 30-40 kilometrų. Dėl suniokoto kelio jie kaltina ūkininkus šiuo keliu vežančius grūdus į priėmimo punktą Šiauliuose.

REKLAMA

„Pirma mintis man buvo, kur žmogiškumas, čia tie ūkininkai ar dar kas važiavo daug kartų. Kur žmogiškumas, apie ką mes galvojam“, – teigia Naglis.

„O tai kaip dabar davežt grūdus, kokiu būdu? Daskraidint ar kaip, aš nežinau?“, – klausia ūkininkas Tadas.

Ūkininkai ir patys bijo, kad greitai nebepravažiuos šiuo keliu. O su savo lengvosiomis mašinomis važiuoja aplinkiniais keliais.

„Čia ūkininkai jį ir tvarkė, prieš dešimt ar kiek metų. Čia gi buvo nepravažiuojama, pylė žvyrą, lygino. Ką dabar, vis tiek stambieji jie veža gal kitur kur. Tie smulkesni čia vežam, čia reikia rimto remonto jam“, – kalbėjo ūkininkas Tadas.

REKLAMA
REKLAMA

Kuršėnų miškų urėdija, kuri ir yra šio kelio savininkė, jau pradėjo tartis su ūkininkais, kad šie geranoriškai prisidėtų prie kelio sutvarkymo.

Tokių miško takų Lietuvoje yra ne vienas ir ne du. Štai kitame Šiaulių rajono pakraštyje Kurtuvėnų regioniniame parke miškovežiai sugadino dviračių taką.

„Tokiais keliais bevažiuojant, gaunam dažnai skundų ir turim nuleisti akis, kad neturim nei lėšų nei galimybių sutvarkyti“, – sako kraštotvarkininkas Darius Ramančionis.

„Daug tų kalnų dviratininkų važinėja, tai tikrai manau, kad pavojus kyla jų sveikatai. Jie gan rizikuoja“, – pasakoja šiaulietis Gražvydas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Susisiekimo ministras sako, kad tokios problemos kyla daug kur Lietuvoje ir jas bandoma spręsti.

„Kelio savininkas turi prižiūrėti ar tie kurie gadina kelią ir neša atsakomybę ir taiso tą kelią. Jeigu jie nesutinka geranoriškai taisyti, tai tada kelio savininkai, ar tai kelių direkcija ar savivaldybė, parenka įmonę, atlieka tą remontą ir ir išstato sąskaitą tiems kurie tą kelią gadino“, – teigia Susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič.

Tad sunkiasvorės technikos savininkai turi elgtis atsakingai ir galvoti ne tik apie pelną ar sutaupytus išteklis, bet ir apie tai, kad jiems reiks padengti sąskaitas už suniokotą turtą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų