Naglis Šulija 56-tąjį gimtadienį su įgula sutiko jūroje (J. Petkevičiūtės nuotr.)

Šiandien ypatingą dieną – 56-tąjį gimtadienį mini televizijos žiūrovų meilę užsitarnavęs sinoptikas, TV3 televizijos orų pranešėjas Naglis Šulija. Naujienų portalui tv3.lt žinomas vyras iš išskirtinės vietos pasakojo, ką jam reiškia gimtadieniai, kaip įprastai juos švenčia ir už ką šiandien yra labiausiai dėkingas.

N. Šulija savo 56-tąjį gimtadienį šiandien sutiko ne kur kitur, o Baltijos jūroje. Dar savaitės pradžioje jis kartu su įgula leidosi į trumpą kelionę laivu, kuri, nors ir pagal pirminį planą turėjo būti kitokia, visiems padovanojo daug gražių emocijų.

„Jei ne koronavirusas ir priverstinė izoliacija, šiuo metu turėtume būti kur nors pietinėje Baltijoje, tarp Stokholmo ir Lenkijos pakrančių. Bet virusas mus uždarė, į Lenkiją vykti negalėjome, todėl vienintelė likusi kryptis buvo Latvija.

Mums be galo pasisekė ir aš esu nepaprastai dėkingas laivo šeimininkams, kad jie leido mums juo pasinaudoti ir mes galėjome keturioms paroms ištrūkti į tokią trumpą kelionę. Čia tikrai didelė sėkmė mums, jūrų keliauninkams. O dabar Liepojoje pasipildėme kuro atsargas ir lekiam atgal į Klaipėdą“, – tv3.lt portalui tiesiai iš jūros kalbėjo N. Šulija.

Tai – ne pirmasis toks išskirtinai sutinkamas pašnekovo gimtadienis. Jis skaičiavo, kad jau dešimtmetį vis sutampa, kad jis ypatingą dieną mini arba plaukdamas jūra, arba būdamas kalnuose, tad tai jau tapusi savotiška tradicija.

Geriausia dovana – galimybė keliauti

TV3 televizijos žiūrovų numylėtinis pasakojo, kad gimtadienio dienos ypač nesureikšmina, tačiau aplinkinių rodomą dėmesį jis labai vertina ir juo džiaugiasi:

„Turbūt jau nebe tas amžius, kad labai sureikšminčiau gimtadienius“, – juokėsi N. Šulija. – Bet jis visada yra smagus, nes gauni daug dėmesio, kurio šiaip gyvenime negauni. Tikrai labai miela ir malonu, jaučiuosi labai gerai.“

Gimtadienio dieną sutikęs kelionėje, meteorologas išskirtinio dėmesio sulaukė ir iš kartu plaukusios įgulos.

„Turėjome trumpą sustojimą Liepojos uoste, kur kapitonui įteikėme tortą, papartį ir visi pakėlėme po šampano taurę. Ypatingų linkėjimų Nagliui netgi nesakėme, tačiau jo paties padėka buvo labai graži. Jis sakė, kad kelia tostą už jūrą, kuri sujungia krantus ir sujungia žmones.

Mes visi dabar esame tokia komanda, kurią sujungia jūra, ir kurios draugystė labai stipriai mezgasi ir toliau, auga“, – apie gimtadienio sveikinimą N. Šulijai pasakojo viena iš įgulos narių Justė Petkevičiūtė.

Pats gimtadienio kaltininkas neslėpė, kad viena iš geriausių dovanų jam buvo galimybė leistis į kelionę.

„Labai simboliškai pasisekė ir tai, kad mūsų laivas turi labai gražų pavadinimą – „Svajonė“. Keliaujame su juo ir svajojame apie kitas keliones, kurios bus toliau, ateityje“, – šypsojosi 56-erių vyras.

Gimtadienio norų negalvojo, nes viską turi

Kitiems žmonėms dažnai atskleidžiantis, ką jiems žada žvaigždės, N. Šulija sakė, kad pats kol kas nesuspėjo pasižiūrėti, kas yra žadama jam, tačiau, grįžęs iš kelionės, jis planuoja tai padaryti.

Meteorologas pasakojo, kad simboliška buvo tai, kad savo gimtadienio išvakarėse jis su įgula turėjo galimybę stebėti įstabų reginį danguje.

„Vakar stebėjome krintančias žvaigždes. Gyvenime taip jau atsitiko, kad aš gimiau tuo metu, kai kasmet iš rugpjūčio 12 į 13 dieną būna meteorų perseidų lietus, tai šiemet irgi juos matėme. Norų sugalvoti nepavyko, nes jie krinta labai greitai, sunku net ir suspėti tai padaryti“, – juokėsi N. Šulija.

Galbūt norų krintant meteorams nereikėjo galvoti dar ir dėl to, kad šiuo metu TV3 televizijos orų pranešėjas sako turintis viską, apie ką tik būtų galima pasvajoti:

„Aš plaukiu jūroje, o tai yra nuostabus jausmas. Šalia manęs yra puiki įgula – visi čia esantys žmonės yra šaunuoliai, labai geri buriuotojai ir bendražygiai, bendrakeleiviai. Šeima siunčia sveikinimus iš kranto, tai ko dar norėti? Viskas yra labai gerai, viską turiu“, – šypsodamasi kalbėjo pašnekovas. – Tik ir aš, ir įgula norėtumėme kitiems perduoti geros nuotaikos ir optimizmo pliūpsnį iš Baltijos jūros.“