REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atsižvelgiant į pacientų nusiskundimus, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras, operacijų vadovo sprendimu gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones, kurios padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą. Jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys – pacientui turi būti perskambinta.

Atsižvelgiant į pacientų nusiskundimus, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras, operacijų vadovo sprendimu gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones, kurios padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą. Jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys – pacientui turi būti perskambinta.

REKLAMA

Rugpjūčio 10 d. pasirašytas operacijų vadovo sprendimas taip pat įpareigoja gydymo įstaigas informuoti visuomenę apie registratūrų darbo organizavimo pokyčius.

„Ministerija gauna nemažai skundų, kad pacientai negali prisiskambinti gydymo įstaigoms ir užsiregistruoti gydytojo konsultacijai. Ši problema buvo ne kartą aptariama su gydymo įstaigų vadovais per nuotolines konsultacijas. Kai kurios įstaigos atsiliepimo į skambučius problemą sugebėjo išspręsti pačios, bet matome, kad kitoms reikia įpareigojančių dokumentų“, – sako sveikatos apsaugos viceministrė Kristina Garuolienė.

REKLAMA
REKLAMA

Siekiant didinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir paspartinti gydymo įstaigų grįžimą prie įprasto darbo po karantino, praėjusį mėnesį buvo atsisakyta nuostatos teikti pirmenybę nuotoliniam pacientų aptarnavimui. 

REKLAMA

Remiantis sveikatos apsaugos ministro įsakymu dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo (Nr. V-1504), COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) simptomų (pvz., karščiavimas) neturintys pacientai turi būti aptarnaujami tokia pat tvarka, kaip iki karantino, o pirmoji gydytojo specialisto konsultacija, kai pacientas kreipiasi dėl ūmaus sveikatos būklės pablogėjimo, turi būti suteikiama tiesioginio kontakto būdu.

Nesudėtingos konsultacijos – nuotoliniu būdu

SAM atkreipia dėmesį, kad nuotolinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos liks prieinamos ir ateityje. Paciento ir gydytojo sutarimu nesudėtingos pirminio lygio konsultacijos ir toliau galės būti teikiamos telefonu arba kitomis ryšio priemonėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui gydymo įstaigose, turintys COVID-19 ligos simptomų pacientai turi būti atskirti, jiems turi būti nustatytas atskiras priėmimo laikas, paskirtos atskiros patalpos su atskiru įėjimu arba numatytos kitos priemonės, užtikrinančios pacientų srautų atskyrimą.

Gydytojų ir pacientų saugumui užtikrinti, gydymo įstaigose tebegalioja reikalavimas dėvėti veido apsaugos priemones. Jas nusiimti leidžiama tik tais atvejais, kai jos trukdo atlikti medicinos procedūrą.     

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų