Laima Tamulytė-Stončė (Fotobankas)

Televizijos laidų vedėja Laima Tamulytė-Stončė, kitaip žinoma kaip Mama Rock'n'Roll, drauge su vyru Gediminu gali pasidžiaugti tvirtais santykiais. Jiedu puikiai sutaria ir turi daugybę bendrų pomėgių.

Naujienų portalui tv3.lt papasakojo apie tai, kas padeda jiems išvengti konfliktų ir nesutarimų.

Pomėgis, kuriuo mėgaujasi nuo mažų dienų

Nors daugelis dažnai įsivaizduoja, kad žvejyba – vyriškas pomėgis, L. Tamulytė-Stončė pasakojo, kad jau nuo mažų dienų ją tai labai domina.

„Žvejoju jau nuo vaikystės. Šio pomėgio neperėmiau iš tėvų. Net nežinau, kaip jis atsirado, nes nei tėtis, nei mama niekada nežvejojo. Esame 3 seserys, kurios pamišusios dėl žvejybos“, – kalbėjo moteris.

Nors su tėčiu ji drauge ir nežvejojo, tačiau jis mielai padėdavo jai pasiruošti: „Tėtis tik padėdavo pasiruošti žvejybai. Miške iškirsdavo lazdyno medžio kotą ir pasidarydavome meškeres. Mes pačios mokėdavome pasidaryti visokius reikiamus žiedus ir panašiai. Būdavo labai smagu.“

Žvejyba jai yra tikra atgaiva tiek kūnui, tiek sielai. Tai padeda pamiršti visus sunkumus: „Žvejyba man yra didžiausias malonumas. Jeigu matau, kad geras oras, namuose viskas sutvarkyta, tuomet lekiam žvejoti. Vieną dieną pažvejojame, o kitą – susitvarkome namus ar aplinką. Man tai būna pats pigiausias ir maloniausias poilsis.“

Pašnekovė džiaugėsi, kad turi būrį bičiulių, kuriems taip pat patinka išvykti į gamtą: „Mūsų visi draugai yra medžiotojai ar žvejotojai ir mėgsta išlėkti į gamtą. Kuomet žmonės dirba su kitais žmonėmis, jaučia šiokį tokį nuovargį, todėl reikia atitrūkti nuo kontakto, o tai daro gamtoje. Jiems reikia išeiti ir paganyti akis.“

Įdomu tai, kad Laima yra didelė žvejybos entuziastė, kuri net sukūrė tai mėgstančių moterų grupę.

„Karantino metu man kilo tokia mintis, kad reikia sukurti feisbuke grupę „Laikyk tvirtai kotą“ ir į ją prisijungė moterys, kurios intensyviai žvejoja. Kas keisčiausia, kad jų vyrai visai to nedaro. Jos tai daro vienos. Mano vyras, kuomet pamatė jų laimikius sakė: „Tu jas blokuok, nes jei vyrams parodys – ištiks infarktas“. Grupėje yra nuostabios moterys“, – džiaugėsi pašnekovė.

Stiprus ryšys su vyru

Laima, drauge su vyru Gediminu, dažnai vyksta žvejoti. Ji džiaugėsi, kad jų visi pomėgiai yra panašūs, todėl didelių pykčių šeimoje nekyla.

„Mes visuomet kartu su vyru žvejojame. Kaip aš sakau, atitiko kirvis kotą. Mes turime tuos pačius pomėgius. Labai mėgstame važiuoti, keliauti automobiliu, žvejoti, dirbti. Ištiesiame kojas kokioms 3 val. ir mums jau – viskas. Reikia eiti dirbti“, – pasakojo moteris.

Anot pašnekovės, jiedu į namus niekada nesineša viso pagauto laimikio: „Seniau žmonės gaudydavo žuvis be saiko. Dabar yra paplitęs dalykas – pagavai ir paleidai. Labai retai nešuosi laimikį į namus. Jeigu matau, kad nesuvalgysiu tiek, kiek prigaudžiau – paleidžiu. Nusinešu į namus tik tiek, kiek matau, kad užtektų vakarienei. Niekada nebuvo taip, kad jas visas neštume namo ir laikytumėme šaldymo kameroje. Mums labiau patinka pats procesas.“

Per daugelį metų ji pagavo nemažai įvairių žuvų. Tiesa, šiemet ji sumušė savo pačio rekordą, kuomet pagavo nemažą lyną.

„Didžiausią buvau pagavusi lyną – 1 kg. 700g. Tai nutiko visiškai netikėtai. Dar pakalbėjome su vyru, kad būtų smagu pagauti lyną. Na, buvau pagavusi ir didžiausią lydeką – 3 kg., o vyro – 10 kg. Mes su vyru tikrai dėl laimikių nekonkuruojame. Priešingai – džiaugiamės. Fiksuojame ant kokio masalo pavyksta pagauti didžiausią žuvį“, – pasakojo ji.

Tiesa, jiedu žvejoja ne tik Lietuvoje. Laima pasakojo, kad sykį gaudė žuvį Norvegijoje, kurioje liko maloniai nustebinta savo pagautu laimikiu. „Pernai metais mes buvome nuvažiavę į Norvegiją. Gal kokį mėnesį laiko, kuomet grįžome po to į Lietuvą, jaučiau stresą. Ten tik užmeti, o jau kimba. Dar tokio didumo žuvys. Sakiau savo vyrui, kad namo grįšiu su psichologine trauma. Nes pas mus Lietuvoje taip nėra“, – prisiminimais dalijosi Laima.

Laimas įsitikinusi, kad egzistuoja mitas, jog žvejoti gali tik vyrai. Lietuvoje yra daugybę moterų, kurios taip pat mielai į rankas ima meškerę.

„Jeigu tai daro vyrai, kodėl negali to daryti moterys? Iš tiesų yra tikrai nemažai moterų, kurios žvejoja. Patikėkite manimi. Tai yra labai didelis malonumas, nereikia didelio pasiruošimo, bet reikia šiokio tokio supratimo. Tai yra labai malonu. Jeigu nori, kad nebūtų namuose pykčių, moterys, važiuokite su vyrais žvejoti“, – pabrėžė Laima Tamulytė-Stončė.