REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus miesto administracijos sprendimas atverti miesto erdves verslui sulaukė tarptautinio dėmesio. Bandymas originaliai sušvelninti koronaviruso išprovokuoto karantino sukeltas ekonomines pasekmes buvo pastebėtas CNN ir „The Guardian“.

Vilniaus miesto administracijos sprendimas atverti miesto erdves verslui sulaukė tarptautinio dėmesio. Bandymas originaliai sušvelninti koronaviruso išprovokuoto karantino sukeltas ekonomines pasekmes buvo pastebėtas CNN ir „The Guardian“.

REKLAMA

Šią savaitę paskelbus apie atnaujinamą kavinių, barų ir restoranų veiklą, verslininkai susirūpino dėl likusių apribojimų priimant klientus. Pavyzdžiui, pagrindinis reikalavimas yra priimti žmones tik atvirose erdvėse, užtikrinant saugų atstumą tarp staliukų. Būtent todėl į pagalbą šiuo atveju suskubo ateiti Vilniaus miesto savivaldybė, paskelbusi, kad suteiks verslui galimybę naudotis viešosiomis miesto erdvėmis.

„The Guardian“ pažymima, kad su klientų aptarnavimu atvirose miesto erdvėse susidūrė daug „Į UNESCO sąrašą įtraukto Vilniaus Senamiesčio restoranų. Britų leidinyje pasakojama apie laikmečio dvasią atitinkantį mero pasiūlymą – leisti naudotis viešosiomis miesto erdvėmis tam, kad būtų išsaugotos darbo vietos. 

REKLAMA
REKLAMA

„Šalia kavinių esančiose aikštėse, skveruose ir gatvėse bus leidžiama nemokamai įrengti lauko staliukus šį sezoną taip skatinant jų veiklą karantino metu“, – cituojamas Remigijus Šimašius. Primenama, kad „saugumas išlieka svarbiausia miesto užduotimi“, tačiau „ši priemonė turėtų padėti kavinėms atsidaryti, dirbti, išlaikyti darbo vietas ir įpūsti gyvybės pačiam Vilniui“.

REKLAMA

„The Guardian“ taip pat užsimenama ir apie miesto padėką Vilniaus medikams: 400 tūkst. eurų vertės apsilankymų restoranuose kuponus, kurie buvo išdalinti kaip padėka už darbą sudėtingu laikotarpiu ir tuo pačiu – skatinant miesto kavinių veiklą.

Vilniaus miesto sprendimą leisti verslui naudotis viešosiomis erdvėmis pastebėjo ir CNN televizija. Straipsnyje pavadinimu „Lietuvos miestas flirtuoja tapdamas viena didele lauko kavine“ taip pat primenama ir praėjusiais metais daug dėmesio bei kritikų pripažinimo sulaukusi miesto reklamos kampanija „Vilnius – Europos G taškas“, kuri paskatino turizmo augimą.

REKLAMA
REKLAMA

CNN kelionių rubrikos redaktorės Stacey Lastoe teigimu, ši reklama ir paskutinis miesto administracijos sprendimas karantino metu gelbėti laisvalaikio praleidimo vietas gali vėl prisidėti prie augančio lankytojų skaičiaus – „bent jau tuomet, kai bus panaikinti kelionių apribojimai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų