REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Formulės 1 sezonas, kaip ir kitų sportų čempionatai bei sezonai, dėl pasaulį siaubiančio koronaviruso pandemijos yra sustabdytas. Vis dėlto, kol sezonas sustabdytas, gerbėjai dar tikrai turi ką veikti. Italų leidinys „Auto Sprint“ paviešino Formulės 1 vairuotojų metinius atlyginimus.

Formulės 1 sezonas, kaip ir kitų sportų čempionatai bei sezonai, dėl pasaulį siaubiančio koronaviruso pandemijos yra sustabdytas. Vis dėlto, kol sezonas sustabdytas, gerbėjai dar tikrai turi ką veikti. Italų leidinys „Auto Sprint“ paviešino Formulės 1 vairuotojų metinius atlyginimus.

REKLAMA

Akivaizdžiu lyderiu tiek trasoje, tiek pagal pinigus, Formulės 1 pastaruosius maždaug penkerius metus išlieka britas Lewisas Hamiltonas. Jo sąskaitą kasmet papildo 40 mln. dolerių.

L. Hamiltonas yra ryškiausia „Mercedes“ figūra, o antrasis šios komandos pilotas, Valtteri Bottas, jau gauna „tik“ 8 mln. dolerių.

Antrasis daugiausiai uždirbantis pilotas po L. Hamiltono yra Sebastianas Vettelis. „Ferrari“ atstovas kasmet susižėria 30 mln. dolerių.

REKLAMA
REKLAMA

Antras „Ferrari“ pilotas, Charlesas Leclercas, gauna trigubai mažiau, 10 mln. dolerių.

Trečiasis daugiausiai uždirbantis pilotas, po L. Hamiltono ir S. Vettelio, yra Maxas Verstappenas. „Red Bull“ komandos lyderis uždirba 25 mln. dolerių, bet jo komandos draugas, antrasis „Red Bull“ pilotas Alexanderis Albonas, jau gauna dešimt kartų mažiau, 2,5 mln. dolerių.

REKLAMA

Mažiau žinomos Formulės 1 čempionato komandos, tokios kaip „Renault“, „Racing Point“ ar „Alpha Tauri“, savo pilotams moka net ir dvidešimt kartų mažesnes sumas, nei gauna L. Hamiltonas.

Štai „Alpha Tauri“ vairuotojai Daniilas Kvyatas ir Pierre'as Gasly abu gauna po 2 mln. dolerių.

Gyva automobilių sporto legenda ispanas Carlosas Sainzas, atstovaujantis „McLaren“ komandai, kasmet uždirba 8 mln. dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų