REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, gruodžio 30 d., „Luminor“ banko klientai galėjo pastebėti, kad jų mokėjimai vyksta ne taip sklandžiai, kaip įprasta.

Pirmadienį, gruodžio 30 d., „Luminor“ banko klientai galėjo pastebėti, kad jų mokėjimai vyksta ne taip sklandžiai, kaip įprasta.

REKLAMA

Apie tai klientai buvo informuojami ir telefonu, paskambinus į „Luminor“.

„Dėl techninių priežasčių šiuo metu gali vėluoti mokėjimo pervedimų vykdymas. Mes intensyviai dirbame, kad kuo greičiau atkurtume visišką sistemų veikimą. Atsiprašome už nepatogumus“, – įspėjo įrašytas operatorės balsas.

„Nuo ryto sutriko pavedimai eurais į ir iš „Luminor“ sąskaitų, problemą žinome, ją tvarkome ir tikimės kuo greičiau išspręsti”, – situaciją pakomentavo banko komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė.

Ji patikino, kad pinigų pervedimai kitomis valiutomis nesutriko, taip pat įprastai veikia bankomatai ir atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Komunikacijos vadovė žadėjo informuoti, kai tik problemos bus išspręstos.

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad „Luminor“ yra vienas iš trijų didžiausių Lietuvoje veikiančių bankų, kuris buvo suformuotas sujungus „Nordea“ ir DNB.

Papildyta:

17 val. banko atstovė informavo, kad sutrikimas buvo išspręstas, pinigai jau juda į klientų ir pavedimų banku sąskaitas. Ji patikino, kad pirmadienį visi pavedimai turėtu pasiekti gavėjus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų