REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių mokestis, kitaip vadinamas automobilių taršos mokestis, Lietuvoje aptariamas nebe pirmą kartą ir nors jau atrodė, kad šios kadencijos Seimas yra pasiryžęs jį priimti iš pastarųjų dienų diskusijų susidaro kiek kitoks įspūdis.

Automobilių mokestis, kitaip vadinamas automobilių taršos mokestis, Lietuvoje aptariamas nebe pirmą kartą ir nors jau atrodė, kad šios kadencijos Seimas yra pasiryžęs jį priimti iš pastarųjų dienų diskusijų susidaro kiek kitoks įspūdis.

REKLAMA

Kaimo reikalų komitetas trečiadienį iš esmės nepritarė mokesčiui ir nutarė išsamiai nesvarstyti jį įteisinančio įstatymo projekto. 

Kol papildomi komitetai projekto neapsvarstys, jo negalės imtis pagrindinis – Biudžeto ir finansų komitetas, kurio išvada Seime yra svarbiausia ir kurio dauguma narių yra valdančiųjų atstovai. 

Dalis parlamentarų tokiam mokesčiui nepritaria ir sako, kad jis pirmiausia paveiks socialiai labiausiai pažeidžiamus žmones, kai kurie jį net atvirai vadina baudos mokesčiu „už tai, kad gyventojas negali įsigyti netaršaus automobilio“.

Visgi, kaimyninė Latvija turi metinį automobilio valdytojo mokestį, o koks realiausias scenarijus Lietuvoje? Apie tai naujienų portalo tv3.lt studijoje pokalbis su automobilių rinkos ekspertu Matu Buzeliu ir Naudoto transporto pardavėjų asociacijos direktoriumi Vismantu Baršiu.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų