7
Rusų kosmonautas pribloškė pasaulį: atrasta „nežemiška gyvybė“ (nuotr. SCANPIX)

Žmonės nežemiškų gyvybės formų ieško jau seniai – apie tai rašomos knygos, kuriami filmai. Ir štai paskelbiamos naujos žinios šioje srityje – rusas kosmonautas teigia, kad tarptautinėje kosminėje stotyje buvo aptikta „nežemiška gyvybė“, rašo news.com.au.Ruso kosmonauto atradimas skamba išskirtinai, tačiau jo įrodymai nėra tokie, kokių tikėtumėtės iš filmų apie ateivius. Pirminiais duomenimis, atradimas yra mikroskopinio dydžio.

7

Vykdydamas išėjimus iš Tarptautinės kosminės stoties į kosmosą, Antonas Škaplerovas aptiko mažyčių bakterijų, kurios nėra kilusios iš Žemės.

„Dabar mes atradome bakterijas, kurios trejus metus gyveno kosminėje aplinkoje, kur temperatūra svyruoja nuo minus 150 iki plius 150 laipsnių“, - pasakoja kosmonautas.

Vyro teigimu, Rusijos kosmoso agentūra paima mėginius tam tikrose vietose ir būtent šį kartą buvo padarytas atradimas.

„Aiškėja, kad tų bakterijų nebuvo, kai buvo paleistas TKS modulis. Taigi, bakterijos atsirado kosmose ir nusėdo ant vietų, iš kurių imami mėginiai. Kol kas jos yra tiriamos ir, atrodo, pavojaus nėra“, - pasakoja kosmonautas.

Nors mintis apie nežemiškos kilmės gyvybę yra labai patraukli, kosmonautai negali 100 procentų atmesti idėjos, kad baterijos gali būti kilusios iš Žemės. Kadangi bakterijos gali išgyventi kosmose atšiauriomis sąlygomis, tikėtina, kad neatrasti mikrobai gyvena Žemės jonosferoje ir būtent jie buvo išgabenti į kosmosą kilimo metu.

Bakterijos buvo atgabentos į Žemę ir bus toliau tiriamos.