REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kasmetiniu greičio festivaliu garsėjantis Gudvudo miestelis Jungtinėje Karalystėje (JK) yra matęs ir girdėjęs daugybę įvairiausių automobilių pasaulio monstrų. Vis dėlto kažin, ar kuris nors jų galėtų varžytis su "Turino Žvėrimi" pramintu Fiat S76, po kurio variklio gaubtu griaudėja... 28,5 litro (!) darbinio tūrio benzininis variklis.

Kasmetiniu greičio festivaliu garsėjantis Gudvudo miestelis Jungtinėje Karalystėje (JK) yra matęs ir girdėjęs daugybę įvairiausių automobilių pasaulio monstrų. Vis dėlto kažin, ar kuris nors jų galėtų varžytis su "Turino Žvėrimi" pramintu Fiat S76, po kurio variklio gaubtu griaudėja... 28,5 litro (!) darbinio tūrio benzininis variklis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1911 m. pagaminto ir "Turino Žvėrimi" praminto automobilio krūtinėje "plaka" tikra ugnimi ir dūmais spjaudanti benzininė pabaisa, turinti 4 cilindrus. Nors darbinis tūris sunkiai suvokiamas, o po balandžio 1 d. – ir neįtikimas, vis dėlto jis nėra pokštas. Pasižymėjo jis 1911-iesiems neregėta galia – net 290 a.g., o įsibėgėdavo šis monstras beveik iki 225 km/val.

REKLAMA

Net "Fiat Mephistofeles" su SB4 važiuokle, 1924 m. pasiekęs pasaulio automobilių greičio rekordą, turėjo viso labo 21,7 litro darbinio tūrio variklį.

Fiat S76 buvo visiškai restauruotas ir paruoštas šių metų birželį vyksiančiam Gudvudo greičio festivaliui. Tačiau pasižiūrėti ir pasiklausyti "Turino Žvėries" jau galima ir dabar – šiuose vaizdo įrašuose.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų