REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė, kaip pati sako, nesulaikė emocijų Seime sulaukusi klausimų ir priekaištų dėl ministerijos planuojamos mokyklų tinklo reformos. 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė, kaip pati sako, nesulaikė emocijų Seime sulaukusi klausimų ir priekaištų dėl ministerijos planuojamos mokyklų tinklo reformos. 

REKLAMA

Trečiadienį vykusiame Seimo Švietimo ir mokslo komiteto posėdyje ministrė sulaukė klausimų ir pastebėjimų dėl Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos planuojamos mokyklų tinklo pertvarkos, kuria ketinama naikinti jungtines klases.

Seimo narė, darbietė Ieva Kačinskaitė-Urbonienė ministrės paprašė pateikti žemėlapį, kaip po pertvarkos turėtų atrodyti mokyklų tinklas. Ji taip pat kėlė klausimą, kokiais kokybiniais kriterijais bus performuojamas tinklas. Kartu parlamentarė atkreipė dėmesį, kad tinklo pertvarkos klausimas turėtų būti svarstomas kaip įmanoma viešiau.

„Man atrodo – mūsų požiūriai galbūt šiuo požiūriu išsiskiria, – tai tokios svarbos regioninės politikos klausimas, kad jis turėtų būti svarstomas labai viešai ir labai kartu“, – sakė I. Kačinskaitė-Urbonienė.

REKLAMA
REKLAMA

Savo ruožtu J. Šiugždinienė teigė, kad ministerija neketina perbraižyti mokyklų tinklo, ji tik nustatys „tam tikrus“ kokybinius reikalavimus, atsižvelgdama į moksleivių „pasiekimų rezultatus, pažangą, matant situaciją tam tikrose mokyklose, kur mes vaikus paliekame atskirtyje“.

REKLAMA

„Kolegos, man absoliučiai nepriimtina šita situacija. Mes paliekame vaikus, kuriems ir taip sunku, kurie gyvena šeimose, kurių yra žemesnis socialinis ekonominis statusas, mes paliekame juos būti vieną šalia kito be galimybės matyti socializuotis, mokytis su kitais vaikais, kuriems galbūt labiau pasisekė gyvenime, stiebtis žiūrint į tuos vaikus. Tai yra absoliučiai dėl to, kad mums reikalingas pastatas. <...>

Jeigu jūs galvojate, kad pastatas turi būti išgelbėtas dėl to, kad vaikas negali būti pavežtas 10 km į geresnę mokyklą, kur gali būti ir laboratorija, ir šiuolaikinė aplinka, bet jis turi trijų vaikų klasėje sėdėti, kur ir penktokas, ir aštuntokas vienoje klasėje, man tai absoliučiai nepriimtina. Man tikrai yra graudu net klausyti. Nepykit, bet man jau emocijos ima viršų“, – komitete kalbėjo J. Šiugždinienė.

Portalas tv3.lt primena, kad Švietimo, mokslo ir sporto ministerija Vyriausybei teiks mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo pakeitimus. Tarp jų numatoma, kad 5–8 klasėse nebeliks jungtinių klasių, taip pat bus pertvarkomos mokyklos, kuriose mokosi mažiau nei 60 mokinių. Projektą Vyriausybei ketinama teikti šios savaitės pabaigoje, tačiau jis tebėra derinamas.

3km nuo mokyklos ir vaikai skusdavosi..... Su dviraciu parlekdavo, persirengdavo ir atgal... Vel parlekia ir vel atgal i koki bureli......
Pirmiausia pasidomėkite.
Pirmiausia pasidomėkite.
Kaip vaikai dabar pavežėjami į mokyklą?Ar kas pasidomėjo?Dabar pirmieji vaikai surenkami jau nuo pusės septynių ir vežiojami vos ne per 10 kaimelių kol pasiekia mokyklą.Pikčiausia,kad tie "pirmieji" ir parvežami paskutiniai į namus.O jiems reikia pailsėti,ir pamokas paruošti...Autobusas tik nuveža ir parveža vaikus.O ką daryti pirmokėliui antrokėliui kuriem būna tik 4 pamokos?Jiems suteikiama "paslauga"-nuvaromi į prailgintą grupę t.y.suteikiamos sąlygos dar pabūti mokykloje.O yra kad kai kuriems vaikams irgi būna mažiau pamokų-tai jie priversti irgi''trintis"mokykloje.O ir ką daryti jei autobusas tik atveža ir parveža.Kodėl neatsižvelgiama į vaikų norą greičiau grįžti namo po pamokų.Ir tas autobusas važiuotų kokius 3-4 kartus per dieną,Gal dar vaikai(iš kaimo)suspėtų ir į būrelius nueiti..Bel valdžiai svarbiausia "sutaupyti benziną" o ne vaikams iš tikrųjų padėti..
Kiek galima eksperimentuoti su vaikais ir žmonėmis.? Keletas bukapročių sugalvoja nesąmones,o kenčia tūkstančiai....
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų