Daugiausiai dėmesio Kauno miesto mero Andriaus Kupčinsko iniciatyva savivaldybėje įvykusiame susitikime su Seimo nariais kauniečiais skirta savivaldai plėtotis trukdančioms finansinėms problemoms. Buvo aptarti ir nacionalinės reikšmės klausimai: kaip plėtoti mokslo ir technologijų slėnius, spartinti Kauno laisvosios ekonominės zonos plėtrą, Valstybinio dramos teatro, Vytauto Didžiojo karo muziejaus renovacijos, Laisvės alėjos rekonstrukcijos bei kitų projektų įgyvendinimą.
"Šiuo metu mums svarbiausios Kauno pramogų ir sporto rūmų arenos statybos Nemuno saloje finansavimo problemos. Iki šiol Kauno arenos statyboms panaudota 16 mln. litų valstybės biudžeto ir 22 mln. savivaldybės skolintų lėšų. Savivaldybė deda visas pastangas, kad Kauno arenos projekto finansavimo ir administravimo sutartis būtų pasirašyta kuo greičiau. 2009 metams Kauno arenai buvo numatyta 33,5 mln. litų iš ES struktūrinių fondų. Iš viso planuojama gauti 50 mln. litų ES paramos Kauno arenai", - kalbėjo apie Kauno arenos statybos projekto įgyvendinimą A. Kupčinskas.
Kauno miesto vadovas prašė Seimo narių pasirūpinti, kad arenos statybos netrikdytų finansavimo netolygumai. Mero manymu, ateinančiais metais būtų tikslinga šiam objektui skirti 29,5 mln., o ne 21 mln., nes praėjusiais metais numatytos valstybės investicijų programos lėšos buvo sumažintos perpus.
Seimo nariams Auksutei Ramanauskaitei - Skokauskienei, Vincei Vaidevutei Margevičienei, Rimantui Jonui Dagiui, Rimui Antanui Ručiui bei kitiems, susitikusiems su Kauno meru A. Kupčinsku ir savivaldybės padalinių vadovais, buvo dar kartą priminta apie būtinybę koreguoti Kelių priežiūros ir plėtros programų finansavimo įstatymą.
Dėl to Kauno meras keletą kartų kreipėsi į Susisiekimo ministeriją ir Vyriausybę, siūlydamas inicijuoti minėto įstatymo pakeitimą. Juo derėtų nustatyti, kad metinėse lėšų naudojimo sąmatose turi būti numatoma 80 procentų (šiuo metu tik 20 procentų) programos finansavimo lėšų skirti savivaldybėms, kad šios panaudotų daugiau pinigų vietinės reikšmės keliams tiesti ir taisyti.
"Pastaruoju metu tvarkant kelių infrastruktūrą, ypač išryškėjo disproporcija tarp Lietuvos pagrindinių kelių ir likusių kelių būklės. Lietuvoje vietinės reikšmės gatvės iš viso sudaro apie 60 tūkst. kilometrų, o tai beveik tris kartus viršija valstybinės reikšmės kelių ilgį. Vietinės reikšmės keliai yra ypač svarbūs kiekvieno Lietuvos gyventojo kasdieninei gyvenimo kokybei, smulkaus ir vidutinio verslo plėtrai ir pan. Šių kelių būklės gerinimas - būtinas siekiant eismo saugumo didinimo", - argumentus savo siūlymui dėstė meras A. Kupčinskas.