REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į Palangą savaitgalį minias priviliojusi šventė ne visiems paliko tik gerus atsiminimus. Palangos verslininkų godumas nuotaiką sugadino keletui kurorto svečių, kurie kambarius buvo rezervavę iš anksto. Artėjant šventei, kambarių kainos padvigubėjo.

Į Palangą savaitgalį minias priviliojusi šventė ne visiems paliko tik gerus atsiminimus. Palangos verslininkų godumas nuotaiką sugadino keletui kurorto svečių, kurie kambarius buvo rezervavę iš anksto. Artėjant šventei, kambarių kainos padvigubėjo.

REKLAMA

Praėjusį savaitgalį Palangoje praūžusią Stintų šventę primena tik išrenkama scena ir tvarkomas miestas, tačiau ne visi šventės svečiai išsivežė tik gerus prisiminimus. Mažeikiškių šeimos nuotaika sugadinta buvo dar prieš šventę. Rudenį šeima rezervavo kambarį viename viešbučių dviem naktims su pusryčiais už maždaug 100 eurų. Vėliau moteris sužinojo, kad Stintų šventės data keičiasi ir pakeitė rezervacijos datą, tada netrukus sulaukė viešbučio personalo skambučio.

„Jūs atšaukite, nes „bookingas“ maždaug pats kaltas, išnuomojo, nors kambarių nėra, aš tada pokalbio metu įlendu per vyro telefoną į „bookingo“ programėlę, ir bandau užsirezervuoti būtent šitam savaitgaliui „Senojoj Hansoj“, tai kambarių yra pilna, tiktai kaina jau nebe 100 eurų, o, jeigu neklystu, ar 180, ar 190“, – pasakojo mažeikiškė.

REKLAMA
REKLAMA

Dvigubai brangiau šeima nebuvo nusiteikusi mokėti, rezervaciją nutraukė pats viešbutis, nuostolių Laura sako nepatyrusi, bet aptarnavimas pribloškė: pajuto spaudimą atsisakyti rezervacijos ir dar išklausyti melą, neva kambarių nėra. Pašnekovė sako, kad Palangą aplanko itin dažnai, teko gyventi visuose didžiausiuose viešbučiuose ir su tokia situacija susidūrė pirmą kartą, kai norima pasipinigauti.

REKLAMA

„Pasirodo, ir draugams ta situacija yra buvusi su „Senąja Hansa“, mes nesiveliam jau į aptarnavimą, į pačią bendravimo kultūrą, bet, tarkime, va tokie reikalai vyksta su „Senąja Hansa“, pasirodo, mes ne vieni buvom“, – kalbėjo moteris.

Socialiniame tinkle ir daugiau žmonių dalinasi panašia patirtimi. Viešbučio vadovė Brigita Bružaitė situaciją paaiškina telefonu.

„Ten buvo klaida, žinokit, ten mergaitė atidarė „bookinge“ netyčia kambarius ne tom dienom, kur reikėjo. Ir mes šitą klaidą bandėm išaiškinti, nes mergaitei būtų reikėję susimokėti pačiai labai didelę pinigų sumą“, – tikino viešbučio vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

Esą visiems svečiams, rezervavusiems kambarius, buvo pasiūlyta arba primokėti, arba atšaukti rezervaciją. Atkakliausi nakvojo už iš anksto sutartą kainą.

„Buvo su žmonėmis kalbėta, kad buvo suklysta, mes prašėm, kad jeigu galite, pakeisti datą ar „dasimokėti“, žmonės, kurie nesutiko, jie ir atvyko, už tą pačią sumą, už kurią jie rezervavo, nes mes negalim, dirbam jau treti metai, ir tokių dalykų dėl, sakykim, 20-30 eurų, tikrai nedarom“, – aiškino B. Bružaitė.

Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Ingrida Valaitienė sutinka, kad daugiausiai painiavos šiemet įnešė pakeista Stintų šventės data: per keliolika metų ji įprastai būdavo švenčiama vasario viduryje, šiemet – savaite anksčiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Sužinojus iš karto buvo susisiekta, ir tiesiog patikslinta, perklausta, ar jūs žinote, kad Stintų šventė yra 8-10 dienomis ir, jeigu buvo atsakymas, kad ne, mes galvojom, kad kitą savaitgalį, tada buvo paaiškinta kainodara, ir buvo laukta tiesiog žmogaus sprendimo, ką jis daro, ar jis lieka tą savaitgalį, ar kelia rezervaciją į kitą ir jeigu reikia priemokos, tai paprašom priemokos, kadangi kainodara pakito, arba tiesiog, kuriems jau buvo patvirtinta, siūloma persikelti į kitą datą, išsinaudoti tą pinigėlių sumą vėliau“, – sakė I. Valaitienė.

Po šventės Palangoje užsilikę svečiai sako šįkart tokių patirčių neturėję, tačiau yra buvę anksčiau.

REKLAMA

„Ateinam apsigyventi, kažkokia kaina ir net vietos visiškai ne tos, tada jau mes – negalima taip daryt“, – pabrėžė kaunietė.

„Nežinau, suplanuota, kaip ir turi važiuoti, bet nepatiktų, šiaip nebuvo taip“, – pasakojo vilnietė.

Visiems, patekusiems į panašią situaciją, pirmiausia su pretenzija reikia kreiptis į paslaugos teikėją, jeigu šis per dvi savaites neatsako, persiųsti visus įrodomus Vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Yra galimybė išsireikalauti patirtą žalą – tarkime, kainos skirtumą, jei kitame viešbutyje buvote priversti apsigyventi brangiau, nei planavote. Po verslininkų itin sausu mėnesiu vadinamo sausio, vasarį kurortas atsigauna ir natūralu, kad verslas nori užsidirbti, tad kainos pakyla.

„Kažkur apie 30 proc. nuo standartinių savaitgalio kainų, tai yra jeigu 55-65 eurai, tai dabar buvo ir už 75, ir už 85, pagal vietą“, – minėjo I. Valaitienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų