REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Parduotuvių tinklus „Iki“ ir „Rimi“ valdančios bendrovės nubaustos už vartotojų klaidinimą nurodant kainas.

Parduotuvių tinklus „Iki“ ir „Rimi“ valdančios bendrovės nubaustos už vartotojų klaidinimą nurodant kainas.

REKLAMA

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pranešė, kad už nesąžiningą veiklą „Iki“ tinklą valdančiai bendrovei „Palink“ skyrė 10 tūkst. eurų, baudą, o „Rimi“ tinklą valdančiai „Rimi Lietuvai“ – 8 tūkst. eurų baudą.

Šiemet abiem bendrovėms dėl netinkamai nurodytų kainų jau buvo skirtos baudos po 11 tūkst. eurų.

Tyrimus atlikusi tarnyba nustatė, kad penkiose „Iki“ parduotuvėse vartotojams nebuvo pritaikytos nuolaidos, arba pritaikytos mažesnės nei skelbtos, kai kur prekių kainos kasoje neatitiko kainų, nurodytų kainolapyje.

Tuo metu dviejose „Rimi“ parduotuvėse prekių kainos lentynose neatitiko kainų kasoje, be to, nebuvo pritaikytos skelbtos nuolaidos.

REKLAMA
REKLAMA

„Palink“ pripažino pažeidimus ir aiškino, kad neatitikimai kilo prekybos centro darbuotojams laiku nespėjus pakeisti kainų etikečių. Bendrovė kompensavo pirkėjų patirtus nuostolius.

REKLAMA

„Rankomis pakeičiant ne vieną šimtą kainų etikečių, deja, bet retsykiais įsivelia žmogiškųjų klaidų. Mes apgailestaujame dėl visų atvejų, kada vartotojai buvo suklaidinti ar patyrė nepatogumų dėl klaidų prekių kainolapiuose“, – BNS teigė „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

„Rimi Lietuva“ pažeidimus taip pat aiškino darbuotojų klaidomis – įmonė pašalino kainų neatitikimus, per lojalumo kortelių informaciją identifikavo vartotojus, kurie įsigijo prekes didesne kaina, ir atlygino jų patirtas išlaidas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų